ערבי שהכה באכזריות יהודי מבוגר נעצר ושוחרר

המשטרה הודיעה הערב כי עצרה גבר מלוד בחשד כי תקף ביחד עם אחרים רוכב אופניים בפארק הירקון בת"א, השליך את הנייד שלו לנחל ושבר את אופניו. לאחר חקירה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים. המשטרה טוענת: "מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתקיפה על רקע שימוש בדרך"

יוסי שטארק | חרבות ברזל 13.7.2021 | 21:10

תיעוד התקיפה צילום: צילום מסך

המשטרה הודיעה הערב (שלישי) כי עצרה גבר מלוד בחשד כי תקף ביחד עם אחרים רוכב אופניים בפארק הירקון בתל אביב, תוך שהוא משליך את הנייד שלו לנחל ושובר את אופניו.

המשטרה פתחה לפני יומיים בחקירה עם קבלת הדיווח עך בני משפחה ערבית שתקפו רוכב אופניים יהודי שנסע בפארק הירקון בעוד הם נסעו בקלנועית ששכרו בפארק. רוכב האופניים פונה לקבלת טיפול רפואי בבי"ח איכילוב כשהוא סובל מחבלות על גופו.

המשטרה מסרה כי מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתקיפה על רקע שימוש בדרך וכי בני המשפחה תקפו את רוכב האופניים על רקע נסיעת כולם בשביל בפארק.

חוקרי תחנת ב"ב זיהו ואיתרו את אחד החשודים בתקיפה והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי מספר בני משפחה ממוצא ערבי תקפו באלימות אדם יהודי שהתהלך בפארק הירקון בתל אביב. התיעוד החמור פורסם ברשתות החברתיות ועורר סערה. המשטרה פתחה בחקירה.

התקרית שהתרחשה בסוף השבוע, תועדה כולה על יד עובר שהיה מעברו השני של הנחל וככל הנראה לא היה בידו כיצד לסייע. בתיעוד, ניתן לראות את בני המשפחה מכים אותו באכזריות רבה כשהוא שוכב על הרצפה, תוך שהוא זועק צעקות "יהודים הצילו".

המותקף, יהודי כבן 50 תושב תל אביב, סיפר היום בראיון ל'רדיו 103' כי הותקף על יד בני המשפחה על רקע לאומני. לטענתו, אם המשפחה גידפה אותו על רקע יהדותו. "אני ערבייה ישראלית והמדינה שלי", אמרה לו האם.

בתיעוד התקרית נראים עוברי אורח יהודים שחולפים במקום, אך אף אחד לא ניגש לסייע. "אם הם לא היו עוזבים אני מת", הוא תיאר היום. "פיצצו לי את הראש, בעיטות רק למוח, אני על הרצפה מרוסק. בשום שלב לא איימתי עליהם, לא החזרתי להם מכות".

אחרי שהאם גידפה והכתה אותו, כל בני המשפחה, כך לדבריו, הצטרפו לתקיפה. הוא תיאר כי הכו אותו ההורים, שני בני נוער ואף ילד כבן שמונה. האדון שהותקף שוחרר מבית החולים אך סובל עדיין מכאבים בכל חלקי גופו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום