חבר הכנסת האוזר עבר אירוע מוחי: "חש בטוב"

אמש פונה חבר הכנסת צביקה האוזר לבית החולים ממליאת הכנסת לאחר שלא חש בטוב. היום הוא מעדכן כי עבר אירוע מוחי קל ומצבו טוב ובימים הקרובים ישוב למשכן

ארי קלמן | פוליטי 15.7.2021 | 13:51

ח"כ צבי האוזר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אתמול (רביעי) במהלך מרתון ההצבעות פונה חבר הכנסת צבי האוזר (תקווה חדשה) לבית החולים לאחר שחש ברע, היום מעדכן האוזר כי עבר אירוע מוחי קל.

בציוץ בטוויטר עדכן חבר הכנסת האוזר: "אמש במהלך הדיונים בכנסת חשתי ברע, ולאחר שהגעתי לבית החולים התברר שחוויתי אירוע נוירולוגי קל.
‏הודות לתגובה המהירה של הצוות הרפואי במשכן וטיפול מיטבי של רופאי בית החולים הדסה - אני חש בטוב ובימים הקרובים אשוב לעבודתי".

בבית החולים הדסה שם מאושפז חבר הכנסת האוזר עדכנו אמש כי "ח"כ צבי האוזר הגיע לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שלא חש בטוב. הוא נמצא בהכרה מלאה, יציב, ועובר סדרת בדיקות בשעה זו"."

האוזר שב לכהן כחבר כנסת לפני כשבועיים בעקבות מימוש החוק הנורבגי. בעבר כיהן כמזכיר ממשלתו של בנימין נתניהו, הצטרף למפלגת תל"מ של משה יעלון שהצטרפה לכחול לבן. לאחר הבחירות לכנסת ה 23 הוא התפצל יחד עם חברו יועז הנדל ויחד הקימו את מפגלת 'דרך ארץ' אשר התמודדה בבחירות החולפות במפלגת תקווה חדשה של גדעון סער.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום