לאחר מחלה: רבי יהודה אריה נפטר בעיצומו של הצום

רבי יהודה אריה טסלר ז"ל מטובי אברכי גור באשדוד הלך לעולמו בגיל 58 לאחר המחלה הקשה. שקד על התורה והיה חברותא של הרבי מטאלנא. לפרנסתו שימש 'כבתים מאכער' בסת"ם והיה ישר דרך

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 18.7.2021 | 17:20

רבי יהודה אריה טסלר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: באשדוד נפטר היום בעיצומו של צום תשעה באב הרה"ח ר' יהודה אריה טסלר ז"ל מטובי אברכי חסידות גור בעיר לאחר שחלה במחלה הנוראה שקיננה בגופו והוא בן 58 בפטירתו. 

המנוח שקד והגה בתורה ועסק בצורכי ציבור באמונה בין כותלי בית החסידים שערי תפילה גור, הוא היה חברותא במשך כל יום של הרבי מטאלנא מאשדוד, כמו כן שימש כמגיד שיעור בדף היומי כל יום, והיה סמל ודוגמא בענווה ובשמחה. 

מכריו מספרים כי החיוך התמידי על פניו לא מש בשום מצב, התייחס לכל ילד ודאג לצורכי המתמידים בשטיבל, תמיד דאג לסייע לכל הנצרך בסתר ללא פרסום, היה מקרב נדכאים ושבורים ופעמים רבות השקיע בכך שעות וכוחות רבים ללא שום תמורה,  לפרנסתו היה בתים מאכער ועסק בסת"ם, היה ישר במלאכתו ובממונו, היה זהיר בכבוד חכמים ותלמידיהם, וכיבד עד מאוד את נכדי אדמו"רי בית גור. 

זכה להשתדך פעמיים עם נכדי וצאצאי האדמו"ר בעל ה'אמרי אמת' מגור זצ"ל וראה בכך זכות גדולה עד מאוד, וזכה להשיא את כל ילדיו.

בשנתיים האחרונות סבל והתייסר מהמחלה הנוראה, אך לא התייאש ולא אמר נואש אלא התחזק כל העת בכל כוחותיו, לאחר הטיפול האחרון נחלש מאוד וסבל מחיידק שגרמו לקריסת מערכות גופו,  הוא אושפז בבית החולים אסותא באשדוד ותפילות רבים התקיימו לרפואתו.

בימים האחרונים אף השתפר מעט מצבו אך ידע עליות ומורדות, למגינת לב ביום חורבן הבית צום ט' באב הוא נפטר לבית עולמו. 

הלוויתו יצאה בשעה 17:00 מביתו הצמוד לבית החסידים שטיבל בעל הנס שם ישב והגה בתורה לבית החיים בעיר שם ייטמן.  

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום