"אי אפשר לתאר את התחושה של אבא לילד מעוכב שידוך"

מעמד התפילה לזיווגים של "רינה של תורה" יתקיים גם השנה בט"ו באב בעמוקה • עמלי התורה ילמדו באותה העת ברחבי הארץ שעות רצופות שיוקדשו לישועת והצלחת הצריכים זיווג, פרנסה, בריאות וישועה בענייניהם • צפו בתיעוד המצמרר של האב שנכסף לראות את ילדתו נגאלת מייסורי הבדידות 

יוסף אור כתבה מקודמת | חרדים 19.7.2021 | 10:59

אבא מיואש צילום: מתוך הסרטון

בשורה משמחת: כמדי שנה גם השנה יתקיים מעמד התפילה המיוחד בציון הקדוש בעמוקה ביום ט"ו באב. אל יום זה נושאים עיניים אלפי לבבות מצפי ישועה, לסגולת הזמן והמקום להקמת בית נאמן בישראל.

התפילה הידועה המסוגלת לישועות מעל דרך הטבע היא עת רצון למציאת זיווג והחשת ישועה למעוכבי השידוך. התפילה תתקיים בציון התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א. קודם מעמד התפילה הנרגש, יתקיים סדר לימוד בתענית דיבור ע"י האברכים בכוללי "רינה של תורה", לריבוי זכות ולהצלחת כל המוזכרים במעמד התפילה, שם שם בפרטות.

להזכרת שם בתפילה המסוגלת לחצו כאן>>

בתיעוד מצמרר שהופק לקראת מעמד התפילה הנורא, נראה אב לילדה מעוכבת שידוך, מתאר את התחושות הקשות שמלוות הורים בשנות הרווקות המאוחרות של הילד. צפו בסרטון.


"קשה לתאר צער של הורים", משתף האב בכאב.  "מי שיש לו ילד יודע, כשלילד שלך טוב, גם לך טוב. כשרע לו ועצוב, להורים רע ועצוב אפילו יותר".

מעמד התפילה והלימוד המיוחד, מוכר כסגולה בדוקה ומנוסה אשר הושיעה רבבות המצפים לזיווג. גם השנה יעתירו ויביאו תחינתם של המוני ישראל, לחלות פני מלך בזכות התורה, התפילה, הזמן והמקום המסוגל. עוד יעתירו על צרכי הכלל בהוראת רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, אשר סידר תפילה מיוחדת לזמן הזה, בהם ישראל נמצאים בצרה.  

וכבר כתב רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אודות המעמד המרגש: "והוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים בקרוב". 

הצטרפו כבר עכשיו למעמד התפילה המסוגל ותראו ישועות בקרוב ממש>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום