הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף רכש קרקע במושב תירוש

לקראת שנת השמיטה תשפ"א רכש הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ד' אמות במושב תירוש. הרכישה התבצעה בתיווך ארגון 'מחבבי שביעית' המתווך בין החקלאי לקונה. במעמד החתימה על שטר הקניין אמר הראשל"צ: "מי שקונה ד' אמות בארץ ישראל ומשבית אותן מקיים מצוות "ושבתה הארץ לכם"

שימי פרקש | חרדים 20.7.2021 | 09:52

חותם על רכישת הקרקע צילום: יח"צ

פחות מחודשיים לשנת השמיטה תשפ"א, ויש לא מעט יהודים שרוצים להפוך בעצמם לחקלאים ולזכות במצוות שמיטה. אחד מהם הוא הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף שרכש ד' אמות של קרקע במושב תירוש, בו מקיימים את מצוות השמיטה כדת וכדין לפי כל ההידורים.

 

 

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

הרכישה בוצעה בתיווך ארגון 'מחבבי שביעית' המתווך בין בעלי הקרקע, חקלאי מושב תירוש, לבין קונים המעוניינים לזכות במצווה המיוחדת שהתורה הבטיחה ברכה ושפע למקימיה.

מעמד הרכישה התקיים במעונו של הראשון לציון, כאשר הראשל"צ והחקלאי חתומים על שטר הקניין. מיד לאחר הרכישה הביע הגר"י יוסף קורת רוח מרובה, והסביר למקורביו: "לקנות ארבע אמות בארץ ישראל לקראת השמיטה זה חשוב. דווקא בארץ ישראל שבה נוהגת מצוות שמיטה. אם אדם יש לו חלק בשדה, והוא משבית אותו כדין, לא זורע ולא חורש, הוא מקיים מצוות ושבתה הארץ לכם, מצווה שיסודה מן התורה".

הראשל"צ במעמד המכירה • קרדיט: יח"צ

אחר כך שיבח את פעילות 'מחבבי שביעית' המתווכים ישירות מהחקלאי לרוכשים: "הפעילות של 'מחבבי שביעית' היא חשובה מאוד. הם מזכים את הרבים. כל אחד שקונה ד' אמות בארץ ישראל זה דבר גדול מאוד. אני מברך את ראשי הארגון ואת חקלאי תירוש, שיבורכו מפי עליון, ויצליחו במעשי ידיהם. שתהיה להם סייעתא דשמיא, בריות גופא ונהורא מעליא".

ב'מחבבי שביעית' מציינים בסיפוק כי מאז יצאו לדרך עם יוזמת התיווך מהחקלאי לרוכש, כבר קנו המוני יהודים ד' אמות, ובעזרת השם יקיימו בשנה הבאה את צוות השמיטה כדת וכדין. עוד מציינים, כי כל דיני המכירה, סעיפי השטר, כמו גם שביתת הקרקע, נעשית בפיקוח מלא ורציף של גדולי הפוסקים ובראשם הגאון רבי מדרכי גרוס והגאון רבי שבתי לוי.

למעוניינים להפוך לגיבורים שעליהם נאמר "גיבורי כח עושי דברו", ניתן עדיין לרכוש ד' אמות במושב תירוש, במחיר מסובסד. רק 50 שקלים לחודש, לעשרה חודשים, ואתם בעלים על הקרקע לכל שנת השמיטה הקרובה.

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

במהלך הרכישה צילום: יח"צ
 
במהלך הרכישה צילום: יח"צ
 
במהלך הרכישה צילום: יח"צ
 



 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום