כאוס בתח"צ במודיעין עילית: מאות נמסים מהחום הכבד

כאוס בתחבורה הציבורית במודיעין עילית: מאות נוסעים חרדים ממתינים כעת בתחנות האוטובוס ברחבי העיר בחום הכבד, בשל מחסור באוטובוסים בחג הקרבן המוסלמי. תושבים זועמים מספרים לנו: "מאות משפחות נמסות מהשמש הקופחת. ממתינים כאן שעות"

יוסי שטארק | רכב ותחבורה 20.7.2021 | 20:10

ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כאוס בתחבורה הציבורית במודיעין עילית: מאות נוסעים חרדים ממתינים בשעות האחרונות (שלישי), בתחנות האוטובוס ברחבי העיר בחום הכבד, בשל מחסור באוטובוסים בחג הקרבן המוסלמי.

למערכת 'בחדרי חרדים' הגיעו פניות מתושבים זועמים על הכאוס שהשתלט בתחבורה הציבורית בעיר, ועל ההמתנה הארוכה של משפחות ברוכות ילדים שעומדות כבר שעות תחת השמש הקופחת.

"יש כאן אנשים. נשים וטף שנמסים מהחום הכבד. רק אתמול בחור חסידי נפגע קשה ממכת חום בחרמון", אמר אחד הפונים בתסכול רב.

"אנשים כאן עוברים סבל נורא ואיום. אני חושב פעמיים או שלוש לצאת מהבית, כשאני רואה את מאות האנשים עומדים חסרי אונים ברחובות הלוהטים. לא מבין למה לא מתגברים את הקווים", סיפר אחד התושבים.

מחברת 'קווים' נמסר ל'בחדרי חרדים': "חברות התחבורה הציבורית ומשרד התחבורה הודיעו מבעוד מועד כי בעקבות חג עיד אל אדחא צפויים אלפי נהגים מוסלמים בענף להיעדר מעבודתם, וכי תדירות הנסיעות תצומצם כתוצאה מכך. בהקשר זה פורסם עדכון כי נסיעות בין הזמנים יחלו רק ביום שישי והציבור התבקש להיערך לשינויים אלו מבעוד מועד".

"מנהלי קווים בעיר מודיעין עילית דיווחו כי נצפה אמנם ביקוש ער לתחבורה ציבורית בעיר אולם הם מצליחים לבצע את השירות כסדרו באמצעות נהגי קווים ובתגבור מאות נסיעות קבלי משנה שגייסו. קווים תמשיך ותעשה כל אשר לאל ידה כדי לספק את הביקושים", לשון תגובת חברת 'קווים'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום