ליברמן על העונש של קירשנבאום: "לא מידתי"

יו"ר ישראל ביתנו מתייחס היום לראשונה לפסק הדין החמור שהושת בשבוע שעבר על בכירת מפלגתו לשעבר פאינה קירשנבאום. לטענת ליברמן מדובר בעונש מחמיר ולא מידתי

יחיאל גלאי | פוליטי 21.7.2021 | 13:16

אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבוע בו שמר על שתיקה, היום מגיעה התייחסות ראשונה של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לגזר הדין החמור שקיבלה בכירת מפלגתו לשעבר פאינה קירשנבאום. ליברמן טוען כי פסק הדין נגדה הוא מחמיר ולא מידתי.

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר ביום רביעי בשבוע שעבר על סגנית השרה לשעבר פאינה קירשנבאום 10 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי, 900 אלף שח קנס וכן חילוט בגובה מיליון ש"ח, זאת במסגרת פרשת 'ישראל ביתנו' בה הורשעה קירשנבאום. היא הורשעה בין היתר בריבוי עבירות שוחד, ריבוי עבירות של הלבנת הון, שימוש במרמה, עבירות מס, עבירות הפרת אמונים ועוד.

"אני מציע לחכות לעליון", אומר היום (רביעי) ליברמן. לדברי יו"ר ישראל ביתנו, "היה שם עונש מחמיר גם כשאני מתייחס לפסקי דין של אותו שופט בנושאים אחרים".

ליברמן אומר כי עבר על החומרים ולדעתו העונש מחמיר ולא מידתי: "קראתי את כל החומרים והעדויות. גם בהשוואה לאישים פוליטיים אחרים הרבה יותר רמי דרג. זה פסק דין מחמיר ולא מידתי. אין שום קשר בין עובדות כפי שעולה בחקירה לבין פסק הדין".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום