מחר יהיה האות הזה: מעמד המסוגל לישועת מצפי זיווגים

השינוי, ההוראה, התקווה: מחר יהיה האות הזה בחצות הלילה: מעמד "רינה של תורה" ביום המסוגל ערב ט"ו באב לישועת מצפי זיווגים

בחדרי בשיתוף רינה של תורה | חרדים 21.7.2021 | 10:24

מעמד התפילה בעמוקה צילום: יח"צ

מחר זה קורה: נשלמות ההכנות לקראת מעמד הסגולה אליו נשואות עיני המוני ישראל מצפי ישועה: בכוח התורה ובכוח סגולת "רינה של תורה", מעמד התפילה המיוחד, יתקיים ביום המסוגל ערב ט"ו באב. ציפייה וביקוש רב להשתתפות בתפילה הידועה מתקבלים בימים אלו, בפרט נוכח הדברים מבהילים בגודל מעלת התפילה המיוחדת ובמעלת הזמן והמקום כפי שכתב מרן שר התורה בגר"ח קניבסקי שליט"א: "אחרי עמל התורה של מאות אברכים של רינה של תורה מתוך תענית דיבור, הוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים בקרוב".

לחצו כאן כדי למסור שמות לתפילה>>

יצוין, כי אמש חל שינוי במיקום המדויק של התפילה. לאור החלטת הרשויות על סגירת ציון רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א הורה אמש מרן שר התורה שליט"א: "להעתיק את תפילת הרבים למקום סמוך (ציון חוני המעגל) ויזכו שכל מה שיתפללו שם יתקבל". השינוי עקב צו שהוצא ביממה האחרונה ע"י המועצה האזורית, אשר בו נאסרת הגעת קהל למעמד, בניגוד לשנים קודמות. האיסור כולל את כל מתחם הציון כולל דרכי הגישה שייחסמו גם לכניסה רגלית. מאות הלומדים יתכנסו במקום סמוך ונראה בציון חוני המעגל,  כהוראת מרן.

לאור השינויים והאילוצים האחרונים, נעשים מאמצים מרובים לקליטת קהל המתפללים במתחם הלומדים, פרטי ההיערכות יפורסמו בעז"ה בהמשך. שידור חי לאותם המבקשים לשפוך שיח בזמן מסוגל זה, יחד עם תפילת הרבים של עמלי התורה שיקדישו את הלימוד המיוחד לריבוי זכות המצפים ולישועתם. לחצו כאן כדי למסור שמות לתפילה>>

במרכזו של מעמד הרבים הנודע, תתקיים התפילה שהורה והנהיג רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, ואשר נושעו בה רבים מספור. התפילה הידועה המסוגלת לישועות מעל דרך הטבע, ובפרט בזמן הנודע כעת רצון למציאת זיווג והחשת ישועה למצפים תתקיים לאחר סדר לימוד ג' שעות בתענית דיבור ע"י עמלי התורה של כוללי "רינה של תורה", לריבוי זכות ולישועת כל הנזכרים במעמד התפילה, שם שם בפרטות. לפני התיבה יעתירו ברחמים הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, וראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, כשליחי ציבור להמוני ישראל מבקשי הישועה.

לחצו כאן כדי למסור שמות לתפילה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום