היום שישנה את החיים של אלפי יהודים מן הקצה לקצה

הלילה בחצות: גדולי ישראל שליט"א יעלו על קברו המסוגל לישועה וזיווגים של התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א כאשר באותה שעה מצטרפים מאות לומדי 'רינה של תורה' בקבר חוני המעגל, לאחר לימוד שעות רצופות לישועת מצפי ישועה

בחדרי בשיתוף רינה של תורה | חרדים 22.7.2021 | 07:10

מעמד תפילה נשגב צילום: יח"צ

הלילה בחצות זה קורה: למרות שינויים של הרגע האחרון, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת מעמד הסגולה אליו נשואות עיני המוני ישראל מצפי ישועה.

הזדמנות אחרונה למסירת שם לתפילה>>>

הדברים הנדירים בגודל מעלת התפילה המיוחדת ובמעלת הזמן והמקום כפי שכתב מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א: "אחרי עמל התורה של מאות אברכים של רינה של תורה מתוך תענית דיבור, הוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים בקרוב" - מעוררים התרגשות, ציפייה וביקוש רב להשתתפות בתפילה הידועה בכוח התורה ובכוח סגולת "רינה של תורה".

כפי שפורסם אמש,  בהתראה קצרה חל שינוי במיקום המדויק של המעמד, עקב החלטת המועצה המקומית על סגירת ציון רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א. לאור זאת הורה מרן שר התורה שליט"א: "להעתיק את תפילת הרבים למקום סמוך (ציון חוני המעגל) ויזכו שכל מה שיתפללו שם יתקבל". השינוי עקב צו שהוצא ביממה האחרונה ע"י המועצה האזורית, אשר בו נאסרת הגעת קהל למעמד, בניגוד לשנים קודמות. האיסור כולל את כל מתחם הציון כולל דרכי הגישה שייחסמו גם לכניסה רגלית. מאות הלומדים יתכנסו במקום סמוך ונראה בציון חוני המעגל, כהוראת מרן שר התורה.

הזדמנות אחרונה למסירת שם לתפילה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום