יתקפלו? הדרישה החדשה של הח"כ מרע"מ

שבועות בודדים לאחר שהמשבר הקודם נפתר, חבר הכנסת סעיד אלחרומי מרע"מ ממשיכים להציב קושי על המשך קיומה של הקואליציה - ודורשים שמנכ"ל רשות פיתוח הבדואים יזוז מתפקידו, ולמנות מישהו במקומו | בין היתר בשל צווי הריסה שחולקו בכפר של אלחרומי

יאיר כלפה | פוליטי 22.7.2021 | 09:50

סעיד אלחרומי צילום: דוברות הכנסת

ברקע בעיית אבידר אותה מנסים לפתור, היום (חמישי) נחשפת דרישה נוספת של אחד מהח"כים ממפלגת רע"מ - מהקואליציה, שבועות ספורים לאחר דרישותיהם הקודמות שהובילו למשבר.

חבר הכנסת סעיד אלחרומי, כך דיווחו ב'גל"צ', דורש כעת מהקואליציה להזיז את מנכ"ל רשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב יאיר מעיין, זאת לאחר שמפלגתו דרשו להעביר את הרשות ממשרד רה"מ - והיא אכן הועברה.

אלחרומי דורש להעביר את מעיין מתפקידו, בעיקר בשל חלוקת צווי הריסה לכפר הבדואי הלא חוקי ביר אדג׳, כפר שבסיס תמיכתו הפוליטית גר שם.

אלא שמעיין כלל לא מעוניין לעזוב את תפקידו, למרות שהציעו לו להתמנות למנכ"ל רשות החברות הממשלתיות. משבוע הבא, שר האוצר ליברמן יהיה מוסמך על המינויים בממשלה, ובין היתר על בחינת דרישתו של אלחרומי.

ליברמן עבד בעבר ומכיר את מעיין, כך שישנו סיכוי שלא יסכים להעביר את האחרון מתפקידו, כפי שדורש הח"כ ממפלגתו של מנסור עבאס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום