מחכה לג'וב: הצביעות של ח"כ אבידר נחשפת

רק לפני ארבעה חודשים ביקר בחריפות ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו את המינויים הרבים של ממשלת נתניהו וכינה זאת "שוחד פוליטי", היום הוא מסרב להצעה נדיבה מהקואליציה רק כי הוא רוצה להתמנות לשר באופן מיידי

יחיאל גלאי | פוליטי 22.7.2021 | 13:48

אלי אבידר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בקואליציה הציעו היום (חמישי) לחבר הכנסת אבידר (ישראל ביתנו) להתמנות לשר לענייני מודיעין באם אלעזר שטרן מ'יש עתיד' ייבחר ליו"ר הסוכנות היהודית, אבידר לעת עתה דחה את ההצעה מכיוון שהוא דורש להתמנות לתפקיד באופן מיידי ולא להמתין להמשך דרכו של אלעזר שטרן.

באופוזיציה מבקרים את ההצעה למינוי אבידר, ומזכירים איך אותם חברי ממשלה בשבתם באופוזיציה ביקרו את ממשלת נתניהו ללא הרף על חלוקת הג'ובים הנרחבת.

 

הגדילה לעשות חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' שמפרסמת היום קטע וידאו מלפני ארבעה חודשים בלבד בו תוקף אבידר באופן קשה את נתניהו על חלוקת התפקידים הנרחבת בממשלתו ומכנה זאת "שוחד פוליטי", בעוד אותו אבידר כיום עושה שרירים לקואליציה החדשה בגלל רצונות בתפקיד שהולם לדעתו את מידותיו.

"פעם החברה הישראלית הוקיעה שלושה עריקים שקיבלו בתמורה שלושה רכבי מיצובישי", אמר אבידר לפני מספר חודשים בכינוס של 'התנועה לאיכות השלטון'. "היום מספר שרים ומשרדים בלתי נתפס הוקמו וניתנו כעסקת שוחד פוליטית הגדולה בתולדות המדינה".

"עוד אמר אבידר: "נדהמתי והסכמתי עם שאלתו של השופט מלצר: מה מונע מהקמת ממשלה של 61 שרים, ברמז עבה לכך שנתניהו יכול לפעם הבאה לשחד חצי כנסת כדי להישאר רה"מ ולהימלט ממשפט".

דיסטל-אטבריאן כתבה לצד הוידאו: "השר החדש לענייני מודיעין וג'ובים, בנאום חוצב להבות נגד חלוקת ג'ובים פוליטיים, לפני ארבעה חודשים בלבד. מהר שמישהו ייתן לו את פרס אביר איכות השלטון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום