התאונה הקטלנית של המשפחה החרדית: המשטרה מבקשת סיוע

משטרת סקוטלנד מפרסמת היום כי מי שברשותו תיעוד מהתאונה הקטלני בה הייתה מעורבת המשפחה החרדית ממנצ'סטר מבקש לשלוח אליהם

יענקי פרבר | חדשות בעולם 22.7.2021 | 15:27

זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

משטרת סקוטלנד פנתה לציבור בבקשה לעזרה בקבלת מידע בעקבות תאונת דרכים הקטלנית שאירעה בכביש המהיר M74 בסקוטלנד אמש (רביעי). בתאונה נפגעו בני משפחה חרדית, ואחת מהם נהרגה.

משטרת סקוטלנד פרסמה כי סמוך לשעה 16:45 נסע מיניבוס פורד טרנזיט לכיוון צפון בכביש 20, הרכב התנגש במשאית לבנה, וחלק מהרכב נמעך.

בתאונה הקשה נפגעה משפחה חרדית ממנצ'סטר, אב המשפחה נהג עם משפחתו לכיוון מנצ'סטר מקום מגוריהם, והתאונה אירעה במרחק של כשעתיים מביתם.

ברכב היו נהג ושישה נוסעים בזמן התאונה, כוחות הצלה וחירום ניסו להציל את חייה של אחת הבנות בת 15, והיא הועברה באמבולנס לבית החולים קמברלנד שם נפטרה מאוחר יותר.

האם בת ה-42 הובלה במסוק לבית החולים ג'יימס קוק שבמידלסברו. הצוות הרפואי תיאר את מצבה כקריטי. בחור בן 17 הובהל במסוק לבית החולים רויאל ויקטוריה בניוקאסל שם הצוות הרפואי תיאר את מצבו כקריטי.

בנוסף, תינוקת בת שישה חודשים, ילד בן 7, ילד בן 12 והנהג בן ה-45 של הטנדר, הועברו כולם לבית החולים קמברלנד שם טופלו עם פציעות קלות.

באסון כאמור נהרגה הבחורה טויבא גרוסקופף ע"ה בת ה-15, בתו של הרב החסיד ר' מרדכי זאב שיבלחט"א מחסידי בעלזא במנצ'סטר. אמה ואחיה עדיין במצב קשה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת האם והבן. שרה רות בת חנה, ויוסף אברהם בן שרה רות.

הכביש בו התרחשה התאונה הקשה נסגר במשך כ-12 שעות, בזמן שהמשטרה ביצעה חקירה, והוא נפתח מחדש בסביבות השעה 04:40 היום לפנות בוקר.

ג'וני אדגר מיחידת השיטור בדרכים אמר בהצהרה לתקשורת: "המחשבות והתנחומים שלנו הם עם המשפחה המעורבת באירוע ההרסני הזה, מומחים לנפש תומכים בהם בזמן הזה".

עוד נמסר, כי "מתבצעת חקירה לבירור של מלוא הנסיבות סביב התאונה, וחשוב שנדבר עם כל מי שהיה באותה עת בדרכים, וייתכן שהיה עד למה שקרה או צפה בטנדר רגעים לפני התאונה מראש, אנו גם קוראים לכל הנהגים עם מצלמות רכב שנסעו בכביש המהיר M74 ביום רביעי אחר הצהריים לבדוק את הצילומים שלהם במקרה שהם צילמו משהו שיכול להיות בעל חשיבות, כל מי שיש לו מידע מתבקש ליצור קשר עם משטרת סקוטלנד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום