לשכתו של אבידר מבהירה: "הח"כ התחסן"

לאחר המתקפה המתוזמרת אמש נגד השר המיועד אלי אבידר על כך שהצהיר כי הוא מתנגד לחיסונים, לשכתו מבהירה היום כי הח"כ התחסן וכך גם משפחתו

ארי קלמן | פוליטי 23.7.2021 | 12:21

אלי אבידר במליאה צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

מאז אמש (חמישי) עם דבר הפרסום על מינויו של חבר הכנסת אלי אבידר לשר במשרד ראש הממשלה, החל משא שיימינג נגדו כשהמבקרים חוזרים להתבטאויות שלו נגד שרים מיותרים בממשלת נתניהו, והמשיך בדברים שאמר נגד החיסונים.

הדברים הגיעו ברקע נאום 'סרבני החיסונים' שנשא ראש הממשלה נפתלי בנט, בו תקף את הציבור שמסרב להתחסן ואף הציג סנקציות שיחלו בחודש הבא, בעקבותיו פורסמו ציטוטים רבים של השר המועד אלי אבידר בו הודה כי לא התחסן נגד הקורונה.

היום מפרסמים בלשכתו הודעה חריגה בנוף הפוליטי בו הם מעדכנים כי השר המיועד התחסן לאחרונה: "בתחילה חודש יולי התחסן חבר הכנסת אלי אבידר בחיסון נגד נגיף קורונה. ההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות פרטיות. ומתוך אחריותו כאיש ציבור", נמסר

בלשכתו הוסיפו וציינו כי "חבר הכנסת אבידר הקפיד לאורך כל החודשים האחרונים לבצע באופן שוטף בדיקות PCR בהן נמצא שלילי לנגיף מתוך אחריות אישית וציבורית".

במענה לשיימינג ברשתות הבהירו: "ח״כ אבידר לא מתנגד לחיסונים, ומשפחתו כולה התחסנה. יחד זאת הביע בעבר את דעתו על כך שהוא קשוב ומעריך את חירותו האישית של כל אדם לזכות הבחירה על גופו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום