בעקבות ריאיון ברדיו בישראל, נמצאה אישה בשיטפונות בגרמניה

יו"ר ארגון "הצלה ללא גבולות", שהגיע למערב אירופה לסייע במאמצי השלטונות בהתמודדות מול הנזקים העצומים שגרמו נחשולי המים האימתניים | תוך 3 שעות מאז שקיבל פרטים של אישה שנותק הקשר עמה היא נמצאה

אהרן מילר | חדשות בעולם 23.7.2021 | 11:55

אילוסטרציה צילום: unsplash

במהלך שידור תכנית רדיו ב'כאן רשת ב' מוקדם יותר השבוע עלה לראיון אריה לוי יו"ר ארגון "הצלה ללא גבולות", ארגון התנדבותי שהגיע למערב אירופה לסייע במאמצי השלטונות בהתמודדות מול הנזקים העצומים שגרמו נחשולי המים האימתניים. היו"ר סיפר על הסיוע שהארגון מעניק, ואל השידור ביקש לעלות תושב ישראל.

האיש סיפר ללוי כי יש לו קרובה באזור בו הוא פועל, ובמשך כשבוע הקשר עימה נותק, השלטונות לא הצליחו לאתר אותה. לוי הנמרץ קיבל את הפרטים, ויצא למשימת האיתור והחילוץ.

וכך, תוך 3 שעות מאז שקיבל את הפרטים, הצליחו אנשי צוותו של לוי למצוא את האישה ובני משפחתה, ואף דאגו לה לאוכל ושתיה, וקישרו אותה לקרובים המודאגים בישראל.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים לאחר הגשמים הסוערים התחוללו שטפונות במדינות רבות, שסחפו איתם בתים, וגרמו למאות מתים נעדרים ופצועים. נשיא גרמניה פרנק וולטר שטיינמאייר ביקר באזורים המוצפים בצפון ריין-וסטפאליה, האזורים שנפגעו הכי קשה הם במערב גרמניה.

 

גם הולנד סובלת מנזקים גדולים של גשמים. ראש ממשלת הולנד רוטה אמר: 'אין ספק' כי "שינויי האקלים החמירו את השיטפונות ללא ספק", כך אמר ראש הממשלה מארק רוטה ההולנדי כשנשאל האם שינויי האקלים גרמו לסערות שמאחורי השיטפון. "אני לא רוצה להצהיר הצהרות נמהרות אבל בואו נהיה ברורים, משהו באמת קורה", אמר רוטה במהלך ביקור במחוז לימבורג שבדרום המדינה.

בנוסף, גם בלגיה סובלת משיטפונות, מאמצי החיפוש וההצלה נמשכים בחלק המזרחי של המדינה. אנשים רבים עדיין נעדרים. ומוקדם יותר השבוע התחוללו שטפונות גם בסין, שם הוצפו גם תחנות הרכבת התחתית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום