צנחן רחיפה התרסק בגליל ונהרג | תיעוד מהזירה

צנחן רחיפה בן 67 נפצע היום אנושות לאחר שהמצנח התרסק במהלך רחיפה באזור הגליל התחתון | צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה

צביקה סגל | חדשות בארץ 23.7.2021 | 13:33

המצנח על הקרקע צילום: דודו ברגר, תיעוד מבצעי מד"א

מצנח רחיפה התרסק היום (שישי) מסיבה שאינה ברורה במהלך טיס סמוך לישוב כפר תבור שבגליל התחתון. הצחנן, גבר כבן 67, נפצע באורח אנוש אך בהמשך נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. "משטרת ישראל יחד עם חוקר מטעם המשרד לחקירות תאונות ותקריות בתעופה חוקרים את נסיבות המקרה", נמסר מהמשטרה.

 

הדיווח התקבל למד"א בשעה 10:30, באשר למצנח רחיפה שהתרסק על הר, בשטח סמוך לבית הספר כדורי. ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה מתקדמות וממושכות קובעים את מותו של גבר כבן 67".

"הגענו למקום, ראינו בשטח על גבעה סמוכה למרגלות הר תבור, מצנח ריחפה שהתרסק וגבר בשנות החמישים שהיה רתום למצנח, הוא היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית", סיפר פאראמדיק מד"א יוסי חלבי.

לדברי חלבי, הפציעות הקשות מהן סבל טייס המצנח לא הותירו ברירה אלא לקבוע את מותו. "בבדיקה רפואית הוא היה ללא סימני חיים, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר ניסיונות ממושכים נאלצנו לקבוע את מותו", הוסיף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום