מסתננים חצו מירדן לישראל ונעצרו בתום מרדף

בשבת אירעו שנתי תקריות של ניסיון חציית הגבול מירדן לישראל. בליל שבת חמישה בני אדם הצליחו לחצות את הגבול ונתפסו מספר שעות לאחר מכן באזור ים המלח. מספר שעות לאחר מכן אירע ניסיון נוסף של חדירה מירדן, דווח על הרוג בין מסיגי הגבול

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 24.7.2021 | 21:18

מנהלת התפר ו'שעון חול' במשרד הביטחון

חמישה בני אדם הצליחו הלילה (ליל שבת) להסתנן מירדן לשטח מדינת ישראל. מספר שעות לאחר מכן הם נתפסו באזור ים המלח. לפי הערכה, מדובר במהגרי עבודה ולא באזרחים ירדנים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בתום מרדף עצרו לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון את חמשת החשודים שחצו במהלך הלילה את גבולה הדרומי של ירדן לשטח ישראל". בצה"ל ציינו כי על החשודים לא נמצא נשק והם מתוחקרים על ידי כוחות הביטחון.

מספר שעות לאחר מכן אירע ניסיון נוסף של חדירה מירדן, אך הצבא הירדני מנע מהמסתננים להגיע לגדר הגבול. בתקרית שהתרחשה באזור עמק המעיינות, ניסו להסתנן שלושה בני אדם, ולפי דיווחים בירדן אחד מהם נהרג מאש הצבא הירדני.

מוקדם יותר השבוע נעצרו שני חשודים שחצו את גדר המערכת מלבנון לישראל באזור מרום הגליל. צה"ל עדכן את התושבים כי מתבצע מרדף וכי עליהם להישאר בבתיהם. לצורך המרדף אחר החשודים נורו פצצות תאורה לאורך הגבול והתושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים. בהמשך הורשו התושבים לצאת מהבתים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום