דיווחים ערביים: מפקד צבאי בחיזבאללה נהרג לפני מספר ימים

בלילה שבין רביעי לחמישי הותקפו מהאוויר מטרות באזור העיר חומס, ויומיים קודם לכן הותקפו מטרות באזור העיר חלב. בתקשורת הערבית יוחסו שתי התקיפות לישראל. מערוץ אל-ערביה מתקבל הדיווח כי מפקד צבאי בחיזבאללה, עימאד אל-אמין נהרג במתקפה

אהרן מילר | חרבות ברזל 24.7.2021 | 22:45

עימאד אל-אמין צילום: רשתות חברתיות ערביות

מערוץ אל-ערביה מתקבל הדיווח כי מפקד צבאי בחיזבאללה, עימאד אל-אמין, נהרג לפני כמה ימים בתקיפה של ישראל במערב סוריה. מעבר לדיווח זה לא נמסרו פרטים נוספים ולדיווח אין אישור ממקור אחר.

מוקדם יותר היום (שבת) ציטט הערוץ דיווח של ארגון אופוזיציה סורי -המרכז הסורי לזכויות אדם, ולפיו בכיר במשמרות המהפכה של איראן נהרג בנסיבות עלומות בסוריה.

הארגון מסר כי האיש, סייד אחמד קרישי, שהה בסוריה קרוב לעשור, ולא ברור אם נהרג בתקיפה ישראלית שהייתה השבוע באזור העיר חומס או בנסיבות אחרות.

בדיווח בערוץ אל-ערביה נמסר כי הוא היה מבכירי מיליציית "פאטמיון" הפועלת בסוריה בשירות איראן ומורכבת בין השאר מלוחמים אפגנים.

כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי הותקפו מהאוויר מטרות באזור העיר חומס, ויומיים קודם לכן הותקפו מטרות באזור העיר חלב. בתקשורת הערבית יוחסו שתי התקיפות לישראל. כמו כן - אין אישור לדברים בכלי תקשורת רשמיים של חיזבאללה ו/או איראן. כך דווח בערוץ הטלגרם של כאן 11.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום