פעוט חרדי טבע בחוף ים בחדרה ונפטר לאחר מאמצי החייאה

אסונות בין הזמנים: פעוט חרדי טבע בחוף ים בעיר חדרה, נמשה מהמים ופונה לבית החולים במצב אנוש. האזרחים שמשו אותו מהמים יחד עם כוחות ההצלה בצעו בפעוט פעולות החייאה כשבמהלכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך שם למגינת לב נקבע מותו

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 25.7.2021 | 15:02

זירת הטביעה בחדרה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פעוט חרדי כבן שנתיים טבע היום (ראשון) למוות בחוף הים בחדרה בעת ששהה במקום עם בני משפחתו. אזרחים שהבחינו בנעשה משו את הפעוט מהמים ויחד עם המציל ביצעו בו פעולות עד להגעת כוחות ההצלה.

לאחר שעה ארוכה של ניסיונות החייאה, פונה הפעוט לבית החולים תוך ניסיונות להציל את חייו, אך שם למגינת לב נקבע מותו. האירוע הקשה, התרחש בחוף הדייגים בחדרה וכוחות משטרה הגיעו למקום לבדיקת הנסיבות.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה פעוט כבן שנתיים במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

"כשהגעתי למקום הבחנתי במציל ושוטר כשהם מבצעים פעולות החייאה בפעוט שנמשה על ידי המציל מהים", סיפר שלמה סקיטל חובש איחוד הצלה. "יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה המשכנו בפעולות החייאה וכאשר הגיעה ניידת טיפול נמרץ למקום היא פינתה את הפעוט תוך כדי החייאה לבית החולים כאשר מצבן מוגדר אנוש."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום