לאחר החשיפה: נעצרה "חוטפת הילדים" ממאה שערים

תושבי שכונת מאה שערים בירושלים נושמים היום לרווחה עם מעצרה של האישה שלפי החשד "חטפה" ילדים ופעוטות לביתה | הסיפור שנחשף הבוקר גרם לסערה רבה בשכונה ולדרישה של התושבים להביא למעצרה המיידי

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 25.7.2021 | 15:31

שוטרים במאה שערים, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כוחות משטרה הגיעו בשעה האחרונה (ראשון) אל האישה שנחשדה על ידי תושבי שכונת מאה שערים "כחוטפת" לאור עדויות כי היא לוקחת ילדים לביתה וטוענת כי הם ילדיה שלה. הפרסום על כך הבוקר ב'בחדרי חרדים' עורר סערה רבה בקרב תושבי השכונה, וחלקם אף טענו כי מדובר בניסיון חטיפה של ממש. 

האישה, שככל הנראה סובלת מבעיות נפשיות, נהגה במספר מקרים לקחת ילדים ופעוטות, לא פעם לעיני ההורים המבוהלים, תוך שהיא טוענת שהילדים שלה ולכן סירבה להחזירם. מעצרה של האישה הגיע לאחר שהבוקר נרשם מקרה דומה, כאשר ילד שהיה בדרכו לתלמוד תורה נלקח על ידי האישה.

האישה נחקרת בשעה זו בתחנת משטרת לב הבירה וככל הנראה תישלח בהמשך היום לבדיקה פסיכיאטרית. בהמשך יחליטו במשטרה האם להביאה בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרה.

כפי שפורסם לראשונה הבוקר ב'בחדר חרדים', האישה עברה בשבועות האחרונים להתגורר בפאתי השוק בשכונת מאה שערים ובימים האחרונים התגברו השמועות ברחבי השכונה אודות סיפורי "החטיפה" החריגים.

לאחר הפרסום 'בחדרי חרדים', נמסר מהמשטרה כי "מיד עם קבלת דיווח אודות תקיפה, שוטרים הגיעו למקום וחברו למודיע אך זה סירב להגיש תלונה. הבוקר, הוגשה תלונה בנושא ונפתחה חקירה הנמצאת בראשיתה".

"מטבע הדברים", הוסיפו במשטרה, "איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת"

איש מאה שערים יואליש קרויס שהתוודע לסיפור לאחר שהאישה לקחה את בנו הקטן בן השנתיים וחצי מחצר ביתו והחלה ללכת עמו לכיוון ביתה, סיפר הבוקר ל'בחדרי חרדים' כי "לאחר שצעקו עליה התושבים, היא עזבה את הילד לנפשו, אך זה לא מסתכם בכך והיא לוקחת ילדים בזה אחר זה". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום