ראש העיר בישר לעובדים: אני עובר טיפול אונקולוגי

אברהם רובינשטיין שיגר מייל לעובדים שם כתב כי מתמודד עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי בימים אלו. ראש העיר חשף כי זכה לברכת גדולי ישראל שבעזרת ה' הכל יהיה מאחוריו.

אברמי פרלשטיין | חרדים 25.7.2021 | 18:38

אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין המשמש גם כמזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' כינס היום (ראשון) את חברי מועצת העיר ומנהלי האגפים ובישר להם כי הוא עובר טיפולים אונקולוגים. 

בהמשך היום שלח ראש העיר מייל לכל העובדים וכתב "עובדי העירייה היקרים! בשנה האחרונה התמודדנו עם אתגרים ומשברים בריאותיים מורכבים, ויחד איתכם ועם צוות עובדים ומנהלים נפלא, זכינו בעזרת השם להתגבר ולעמוד ולצאת מחוזקים".

"אני מבקש לשתף אתכם באופן אישי, שלצד ההתמודדות עם מגפת הקורונה נאלצתי להתמודד בחודשים אלו עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי הנמשך גם בימים אלו".

"בברכת משלחיי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בתפילה לסייעתא דשמיא ויחד עם משפחתי הנפלאה, רופאיי המסורים וכח עשייתנו המשותפת כשלוחי ציבור, בעזרת השם בקרוב הכל יהיה מאחורינו".

"כפי שכל אחד מכם יודע, ענייניי האישיים לא השפיעו ולא ישפיעו על ניהול העיר, ולשמחתי בחסדי השם ובהתאם להערכת הרופאים, הטיפול אינו מפריע לי במילוי שליחותי. אני חש ב"ה בטוב ובכוונתי להמשיך כפי שהיה עד כה".

לסיום כתב "אני מודה לכם על תשומת הלב ועל הגיבוי שניתן לאורך כל השנה האחרונה וגאה בכם על ההצלחה המשותפת. שלכם, אברהם רובינשטיין". 

ראש עיריית בני ברק בן ה - 63 הוא מהדמויות המרכזיות בציבור הליטאי במפלגת דגל התורה הוא משמש שנים רבות מזכיר המועצת וכן ראש העיר בני ברק ולפני כן ממלא מקום ראש העיר. 

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב אברהם בן שרה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום