נחשף: זו הסיבה שנתניהו דוחף לחיסון שלישי

הפרשן בן כספית כותב בחשבון הטוויטר שלו כי מה שהוביל את נתניהו להבנה גורפת שיש לחסן את הציבור הישראלי בחיסון שלישי, היא בדיקה סרולוגית שערך על עצמו במהלך חופשה פרטית

יחיאל גלאי | בריאות 28.7.2021 | 12:37

נתניהו מתחסן נגד קורונה צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

על רקע קריאותיו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לחסן את הציבור הישראלי בחיסון שלישי, כשעל הדרך הוא מעביר ביקורת נוקבת על ראש הממשלה נפתלי בנט וחברי קבינט הקורונה שלדבריו נמנעים מלקבל את ההחלטה הנכונה, הפרשן בן כספית חושף היום (רביעי) מה הוביל את ראש הממשלה לשעבר נתניהו להכריע בעניין החיסון הנוסף.

"אומרים לי שרה"מ לשעבר בנימין נתניהו לא סתם קרא לחסן את האוכלוסייה בחיסון השלישי", צייץ לפני זמן קצר פרשן 'מעריב' בחשבון הטוויטר שלו. לדברי כספית נתניהו מצא בבדיקה שרמת הנוגדנים בגופו נמוכה: "קדם למסקנה הזו של נתניהו ניסוי רפואי פרטי. הנסיין היה, ובכן, נתניהו עצמו. הוא עבר לאחרונה בדיקה סרולוגית שהזמין לעצמו, כדי לברר את רמת הנוגדנים נגד נגיף הקורונה בדמו. כזכור, נתניהו התחסן ראשון".

לדברי כספית, "התוצאות לא היו טובות. רמת הנוגדנים בדמו של רה"מ לשעבר הייתה נמוכה מדי. מכאן ועד למסקנה שיש לחסן מיד בחיסון שלישי, הדרך הייתה קצרה", כותב כספית ומציין כי "את הבדיקה עבר (נתניהו) במהלך חופשה פרטית במלון איילנד בנתניה. מכאן תמשיכו לבד, איש איש ומסקנותיו (אישית, אשמח לחיסון שלישי, אפילו היום. פנו אלי בפרטי).

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם בשבוע שעבר סרטון וידאו בו דיווח על שיחה שקיים עם מנכ"לי 'פייזר' ו'מודרנה' באשר להבאת חיסונים לישראל.

לפי הדיווח, נתניהו, שצבר לא מעט קילמוטרז', בחלקו מוצלח, בהתמודדות עם נגיף הקורונה כראש ממשלה, דוחף כעת לחיסון שלישי בישראל ולצורך כך אף דיבר עם מנכ"לי פייזר ומודרנה, מעל הראש של בנט והממשלה החדשה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום