שנה חדשה, מטבח חדש: מבצע אדיר ומיוחד מסוגו

המטבח הוא הפנים של הבית, המקום שקובע את הנראות והאווירה הכללית של הבית • הכירו את חברת המטבחים הוותיקה שיוצאת עכשיו במבצע נדיר לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 28.7.2021 | 10:05

מטבח אלגנטי צילום: unsplash

בעיני רבים, המטבח נחשב ל"משכן" של הבית. המקום שקובע את ה- Tone and style (האווירה והנראות, בתרגום חופשי...) של האווירה המשפחתית.

במגזר החרדי, נושא זה מקבל משמעות נוספת, שכן לא פעם אמא למשפחה ברוכת ילדים, מבלה שעות במטבח על מנת לבשל מטעמים עבור ילדיה ואמהות רבות רואות צורך של ממש בבחירת מטבח בעל רמת גימור מקסימלית ואף משקיעות בו את מירב האנרגיות והמשאבים הכלכליים אשר ברשותן. 

אחת מהחברות הוותיקות והמוכרות בתחום זה, שתרכיב עבורכם את מטבח החלומות, הינה "מטבחי ארבל".

חברת “מטבחי ארבל” הינה חברה ייחודית בתחום אשר מביאה את העולם המודרני לידי ביטוי ע”י חדשנות פורצת דרך ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצד שפע של ניסיון וידע בתחום העץ הוותיק.


מטבחי ארבל • קרדיט: מתוך אתר החברה


כדי להגיע לתוצאה מושלמת בהרכבת המטבח, רצוי לפנות לחברה ותיקה ומנוסה שהתעסקה כמעט בכל סוגי המטבחים השונים ונתקלה בכל הפרוצדורות, הגדלים, הצרכים, הסגנונות והדרישות של הלקוחות.  ואין ספק כי מטבחי ארבל נכנסת לתוך משבצת זו.

אולם לחברה מספר יתרונות מובהקים מעבר לניסיון העשיר, ובראשן המבצע הבלעדי שתקראו עליו כאן בהמשך.

עם כל הכבוד לנגר מקצועי, ויש הרבה כבוד, הוא לעולם לא יוכל להגיע לרמת דיוק של רובוט CNC בחריטות או להדביק קנט ברמת גימור של מכונת לייזר ללא המכשור והמיכון הייעודי לכך. ברוב המוחלט של המקרים, נגרים פשוט לא מחזיקים ציוד טכנולוגי ברמה הזאת של מטבחי ארבל.

בנוסף, מטבחי ארבל מתעסקים אך ורק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכן מעניקים מעטפת שירות מלאה עבור הלקוח, ויורדים איתו לרזולוציות הנמוכות ביותר, עד שיגיע לתוצאה הרצויה עבורו.

 כמו כן, החברה מעניקה אחריות מלאה על המטבח למשך שנים רבות.

בימים אלו יוצאת החברה במבצע בלעדי לבין הזמנים: משפחה שתרכוש מטבח מהחברה, תקבל "אי" למטבח במתנה ובנוסף תשתתף בהגרלה מיוחדת ותוכל לזכות בחופשה חלומית במלון רמדה בירושלים וליהנות מכל הטוב שמעניקה לנו עיר הבירה.

אז למה אתם ממתינים? השאירו פרטים, תזכו ב"אי" למטבח החלומות שלכם ואולי תזכו גם בחופשה מהחלומות>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום