לאחר הביקורת שהוטחה בה | שרת החינוך: ההשמצות לא ירתיעו אותי

הבוקר דווח על מתקפה קשה נגד שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, אותה מכנים בכירים בקבינט "מכחישת קורונה", כעת בהודעה חריפה לא פחות היא מבהירה "קל לזרוע היסטריה. חשוב יותר לראות את טובתו של הציבור"

אהרן מילר | פוליטי 28.7.2021 | 17:43

חיסון לקורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עוד בממשלה הקודמת היוותה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון את הסמן הקיצוני בהתנגדות לצעדי הממשלה וההגבלות שהוטלו על הציבור במסגרת הלחימה בנגיף קורונה. בכנסת הנוכחית הופקד בידיה תיק החינוך, והיא ממשיכה להביע את התנגדותה להגבלות בנחרצות. הבוקר (רביעי) אף דווח כי שרים בכירים יצאו נגדה בחריפות.

כעת, פרסמה שרת החינוך הודעת תגובה חריפה נגד התוקפים אותה תוך שהיא מבהירה: "הקמפיין חסר התקדים, התדרוכים וההשמצות שמתנהלים נגדי בימים האחרונים לא ירתיעו אותי.

"הציבור צריך להיות מוטרד מכך שכל מי שמציג גישה אחרת למאבק בקורונה מיד מתוייג כמכחיש המגיפה. לשמחתי, מומחים ושרים רבים שותפים לתפיסתי שצריך לחיות לצד הקורונה. הגענו למצב אבסורדי, כל בעיות הבריאות במדינת ישראל נעלמו ונותר לעסוק אך ורק בחיסון הילדים במהלך שעות הלימוד בספטמבר!

"עד פתיחת שנת הלימודים למשרד הבריאות יש 35 ימים בהם הוא יכול להתמקד בקמפיינים של הסברה ועידוד חיסונים ולבצע את מדיניותו במקום לעסוק בקמפיין השמצות והכפשות. כולנו יודעים שימי הלימוד בספטמבר מועטים, בשל חגי תשרי והחופשות, לא מהם תגיע הישועה! אני אמשיך לראות לנגד עיני את מערכת החינוך, צוותי ההוראה והתלמידים על בריאותם הנפשית, החברתית והגופנית כפי שעשיתי עד היום. קל לזרוע היסטריה. חשוב יותר לראות את טובתו של הציבור" סיכמה.

כזכור מוקדם יותר היום דווח על מתקפה קשה נגד שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, אותה מכנים בכירים בקבינט "מכחישת קורונה". על פי הדיווח ב-'N12', לאחר המתקפה הקשה אמש נגד הד"ר שרון אלרעי פרייס, כששרים בכירים כינו את התנהגותה "היסטרית", שרים אחרים יצאו היום להגנתה ותוקפים את שרת החינוך שאשא ביטון, הקול המרכזי נגד אנשי המקצוע במשרד הבריאות.

השרים צוטטו: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה. היא התאהבה בעמדת המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה. שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך".

עוד תקפו: "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום