הח"כ מרע"מ יתפטר מהכנסת במסגרת הנורווגי וימונה לסגן שר

בקואליציה מתכוונים למנות את מאזן גנאיים מרע"מ לתפקיד סגן בתמורה להתפטרותו מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי. בכך מקווים בקואליציה לנטרל עוד ח"כ סורר שעלול להוות בעיה

יחיאל גלאי | פוליטי 28.7.2021 | 20:32

בנט, לפיד ועבאס צילום: דוברות רע"מ

רע"מ והקואליציה במגעים למינוי מאזן גנאיים לסגן שר השיכון, בתנאי שיתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי. כך מפרסם הערב עמית סגל ב'חדשות 12'. לרע"מ מגיע סגן שר במסגרת ההסכם הקואליציה, היא לא ממשה זאת עד עתה. 

המינוי של גנאיים מגיע במסגרת הניסיון של הקואליציה להוציא מהכנסת ח"כים סוררים, כאלה שעלולים להצביע נגדה, כשהמחיר הוא מנויים מפתים בממשלה. כך עשו בנט ולפיד עם הח"כ הסורר של ליברמן, אלי אבידר שמונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, וכך ברע"מ כעת מנסים להוציא מהרשימה ח"כים שעלולים לסכן את שלמות הקואליציה.

סגל מציין כי גנאיים מדאיג את רע"מ ואת הקואליציה בגלל עמדתו העצמאית. מינויו, במחיר של לשכת סגן שר ועוד ח"כ, אמור לאבטח גם את הפינה הזו. מינויו של גנאים מביא את המספר חברי הממשלה ל-34, וצריך לזכור שמדובר על ממשלה צרה עם 61 חברים בלבד.

אמש (שלישי) הגיב אבידר לראשונה לביקורת סביב מינויו לשר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "שלום לכולם. שומע אתכם. קשוב ובוודאי שלא מתעלם, בקרוב אסביר. בבקשה תתאזרו בסבלנות, משימות משמעותיות על הפרק. בינתיים, האופוזיציה יורה את כל מה שיש לה. לא מתרגש. עדיף שיבזבזו את האנרגיות עלי".

כזכור, עם הקמת ממשלת השינוי רבו השמועות על אי שביעות רצונו של אבידר, שהיה ממובילי ההפגנות לשינוי מצב השלטון בארץ מחלוקת השלל במפלגת 'ישראל ביתנו'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום