אסון בבני ברק: חצתה את הכביש ונדרסה למוות

תאונת דרכים קשה אירעה הבוקר ברחוב קוטלר בבני ברק | אישה כבת 60 נדרסה על ידי רכב פרטי בעת שחצתה את הכביש ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה 

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 29.7.2021 | 12:02

זירת התאונה הקשה צילום: איחוד הצלה

אישה בשנות השישים לחייה נפצעה הבוקר (חמישי) באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב קוטלר בני ברק. בבית החולים בלינסון בפתח תקווה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה.

לפי עדי ראייה, האישה נדרסה על ידי רכב פרטי בעת שחצתה את הכביש ונלכדה תחתיו. בתחילה הוגדר מצבה של האישה בינוני והיא פונתה לבית החולים, אך שם ככל הנראה הדרדר מצבה. סולני תנועה של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה.

"הגענו לזירת תאונת הדרכים בה הולכת רגל כבת 60 נחבלה בפלג גופו העליון לאחר שנפגעה מרכב", סיפרו חובשי הצלה לייבי וייס ויהודה מור. "יחד עם הפראמדיקים של מד"א הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה."

יעקב ישראל מלכה חובש באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצועה שמצבה הוגדר בינוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים".

פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "הפצועה שכבה על הכביש כשחלק מגופה לכוד מתחת לרכב. יחד עם כונני מד"א חילצנו אותה תוך כדי טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום