הרוג תאונת המטוס טיפל בנפטר הקורונה הצעיר

הבחור הרשי וייס ז"ל מגולדרס גרין, שנספה בתאונת המטוס באוקראינה מתברר כי היה בעל אישיות מיוחדת במינה ותמיד עזר לאחרים ובמיוחד לצעיר בעל צרכים מיוחדים שנפטר מנגיף הקורונה בשנה שעברה

יענקי פרבר | חרדים 31.7.2021 | 23:47

מימין הרשי ווייס ז"ל, משמאל יחיאל רוטשילד צילום: Jewish News

ככל שחולפים הימים הולך ומתבאר גודל האבדן ועצם אישיותו האצילית של הבחור הרשי ווייס בן ה-20 שנהרג באופן טראגי בתאונת מטוס באוקראינה ביום רביעי האחרון.

"היה בעל חסד גדול", כך מבכים בני משפחתו של הבחור יחיאל יוסף רוטשילד ז"ל, בן ה-21, שנחשב לקורבן הקורונה הצעיר ביותר בקהילה החרדית בלונדון. הוא הלך לעולמו מסיבוכי הנגיף בח' ניסן תש"פ 02/04/2020.

יחיאל יוסף ז"ל נולד עם תסמונת דאון והיה מוכר מאד ואהוב בקרב החרדים בלונדון שקרבו אותו באופן קבוע. ואחד ממטפליו ותומכיו, היה הרשי ווייס ז"ל שכאמור נהרג באוקראינה.

יענקי, אחיו של יחיאל ז"ל, סיפר לאתר Jewish News, כי הרשי היה 'המטפל' של יחיאל, "הוא היה אדם מיוחד מאוד, שתמיד חיפש לעזור לאחרים".

באסון שהתרחש בצהריי יום רביעי, נהרגו שלושה בחורים, החתן עמרם פרומוביץ' ז"ל ממונסי - ניו יורק, הבה"ח אליעזר בריל ז"ל מוויליאמסבורג - ניו יורק, והבה"ח הרשי וייס ז"ל מגולדרס גרין - לונדון, כאשר מטוס קל עמו טסו מעל הרי הקרפטים, התרסק לתוך בית במערב אוקראינה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום