ימים לפני ראש השנה: הבעל מנגן והחזן הלך לעולמו

לאחר שאך לפני כשבוע הגיש קוויטל לרבי מקוסוב, הלך לעולמו הרה"ח ר' ברוך הערש וולדמן ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ בבורו פארק והוא בן 70 בפטירתו. כיבד את השם מגרונו, שימש כבעל קורא וכן העמיד תלמידים הרבה והרביץ תורה לרבים

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 2.9.2021 | 07:22

ר' ברוך הערש וולדמן ז"ל צילום: בורו פארק 24

אבל בחצר ויז'ניץ: אתמול (רביעי) הלך לעולמו הרה"ח ר' ברוך הערש וולדמן ז"ל, מחשובי החסידים בבורו פארק, בן 70 בפטירתו.

הוא התפלל בבית המדרש של ויז'ניץ ברחוב ה-51, והיה חסיד נלהב של הרבי הישועות משה זצ"ל. מכריו הכירוהו כוותיק וחסיד בכל צעד ושעל, היה מתפלל בהתלהבות גדולה, והיה אחד מעמודי התווך של בית המדרש. תמיד מצאוהו מוקף בספרי קודש, כשלימוד התורה והחסידות בערה בו. כמו כן היה מוסר שיעורים רבים במגוון נושאים.

הרב וולדמן ז"ל ניחן בקול ערב והיה מכבד את השם מגרונו ומהנה את הציבור בכשרונו. לצד זאת שימש כבעל קורא בבית המדרש של ויז'ניץ. בשנות ה-90 כשעדיין לא היה מקובל להזמין זמר לחתונה, הוא היה מגיע לחתונות של חברים ושר חלק מהשמחה בחינם, כדי לקיים מצוות שמחת חתן וכלה בהידור רב ללא קבלת שכר. כך דיווח אתר Boro park 24.

בהמשך הוא פתח מוסד חינוכי, שם המשיך ללמד, להרביץ תורה ולחנך ליראת שמים, והיה מוקף תדיר בתלמידים שהעריכו והעריצו אותו. תמיד היתה שגורה בפיו מילה טובה להגיד לכל אדם בחיוך גדול לפי רום מעמדו.

בעשור האחרון לחייו הוא דבק באדמו"ר מקוסוב, אליו הגיע בשבוע שעבר לתת קוויטל לשנה טובה ולחיים טובים וארוכים וזאת למרות מצבו החלש.

הלווייתו יצאה אתמול בחצות היום, כאשר רבים מתושבי בורו פארק חולקים לו כבוד אחרון. הוא נטמן בבית העלמין שומרי הדת.

תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום