בדרך לחתונה: אח הכלה נהרג, האב נפצע קשה

אב ובנו שהיו בדרכם לחתונה הבת/האחות, נפגעו ממשאית שהתנגשה ברכבם. הבן נהרג במקום ואילו האב פונה במצב קשה מאוד לבית החולים | חובשי מד"א תיארו את הזירה: "הרכב היה עם פגיעות פח קשות מאוד ובתוכו נלכדו שני גברים שהיו מחוסרי הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד"

צביקה סגל | חדשות בארץ 2.9.2021 | 19:49

זירת התאונה צילום: דוברות זק"א

אב ובנו שעשו היום (חמישי) את דרכם לחתונת אחת מבנות המשפחה, נפצעו קשות בתאונה קטלנית שאירעה בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הבן, בן ה-32. האב בשנות ה-60 לחייו נפצע באורח קשה מאוד.

האב והבן היו במהלך נסיעה, אולם לפתח התנגשו חזיתית במשאית שנסעה בנתיב הנגדי. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 25 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן גבר כבן 65 במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ונהג המשאית, גבר בן 53 במצב בינוני עם חבלות ראש וחזה.

חובשי רפואת חירום במד"א, עדן סיני ויהושע גוטליב סיפרו: "מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה עם פגיעות פח קשות מאוד ובתוכו נלכדו שני גברים שהיו מחוסרי הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חילצנו אותם במהירות וביצענו בהם בדיקות רפואיות, נהג הרכב, גבר בן 32 היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר בן 65 פונה לבית החולים כשמצבו קשה, נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני."

אלי רבל חובש באיחוד הצלה סיפר: מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד, יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לנפגע בן 35 במצב קשה, נפגע בן 60 במצב בינוני עד קשה והם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים. נפגע נוסף בשנות ה30 לחייו מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל לפני זמן קצר דיווח על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 411 סמוך למזכרת בתיה לכיוון מערב. כתוצאה מהתאונה ישנו הרוג אחד שמותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה ושני פצועים נוספים פונו במצב קשה ובינוני לבית החולים קפלן.

"בוחני התנועה של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה", נמסר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום