בגיל 116: החלימה מנגיף הקורונה ללא תסמינים

קשישה טורקייה החלימה מנגיף הקורונה בגיל 116 לאחר שקיבלה חיסון אחד תוצרת סין. על פי בנה, אמו מרגישה מצוין ולא סובלת מתסמינים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 9.9.2021 | 07:27

אילוסטרציה צילום: pixabay

קשישה בת 116, המתגוררת בטורקיה, החלימה מנגיף הקורונה, מה שהפך אותה לאדם השני בגיל מבוגר מאד ששרד את הנגיף. בנה סיפר לתקשורת הטורקית כי אמו עיישה, כבר עזבה את מחלקת הקורונה בבית החולים בעיר אסקישהיר, והועברה למחלקה רגילה, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

"אמי חלתה בגיל 116 ונשארה במחלקה לטיפול נמרץ שלושה שבועות, מצבה הבריאותי עכשיו טוב והיא משתפרת ללא תסמינים", אמר איברהים בנה לתקשורת המקומית. לא ברור מתי בדיוק יום ההולדת של הקשישה, היא נולדה עוד בתקופת האימפריה העות'מאנית, כאשר תעודות לידה ותאריכיה לא נשמרו בקפדנות.

איברהים אמר שאמו ככל הנראה נדבקה בנגיף הקורונה מבני משפחה. לדבריו, היא קיבלה זריקה אחת של חיסון 'סינובאק' הסיני לפני שחלתה בנגיף באוגוסט. יצויין כי קשישה צרפתיה אחרת היא האדם המבוגר ביותר ששרד את נגיף הקורונה, והחלימה ממש לפני יום הולדתה ה-117. כך על פי סוכנות הידיעות AP.

טורקיה רשמה כמעט 6.5 מיליון מקרי קורונה מתחילת המגיפה, יחד עם 57,000 מקרי מוות, כך עולה מנתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום