שטר חתימה לחיים: בשורה מופלאה ימים ספורים לפני יום הדין

בזמן שכולם מחפשים סגולות: כך תזכו בשטר הנדיר שיגרום לכם להיות ''מובטחים לחיים''

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 12.9.2021 | 10:26

שומרים על החיים צילום: מתוך הסרטון

בעוד מספר ימים היום הקדוש והנורא, יום הכיפורים יפרוס את כנפיו על בית ישראל כולו. העם היהודי יצעד ברטט ובהתרגשות דקדושה לבתי הכנסת לתפילת 'כל נדרי', הלבבות הולמים, האנשים כולם חרדים ויראים מאימת הדין, מאימת היום הגדול בו הדין נחתם.

לחצו כאן כדי לזכות בחיים>>

''וביום צום כיפור יחתמון''. כולנו, כל אחד ואחד מחפש עוד זכות, עוד סגולה, עוד מעשה טוב, בכדי להכריע את הכף, בכדי להיות רגוע יותר, בכדי להאמין שהוא ובני משפחתו ייחתמו לחיים טובים ארוכים ולשלום. אבל נדמה כי דבר כזה עוד לא היה: "שטר מובטחים לחיים''.

שטר כזה עוד לא היה בהיסטוריה כולה, שטר שיעניק לכם ביטחון, שיעניק לכם גזירה שמימית וחסרת תקדים שתזכו להיות מובטחים לחיים, שתהיו רגועים ובטוחים שאתם הולכים להיחתם ביום הזה - ביום הכיפורים לחיים טובים ארוכים ולשלום.

השטר הנדיר שיגזור לכם שנת חיים נחתמה ביד קודשו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר חרג מהרגלו וחתם על השטר הנדיר לכל אותם אלו שיטו שכם ויסייעו לקרן ''מובטחים לחיים'' של 'קופת העיר'. קרן אשר מעניקה סיוע לאנשים רבים המוטלים על ערש דווי, כאשר הרופאים כבר נושאו מחייהם.

בשל חשיבותה של הקרן אשר מצילה נפשות רבות, החליט רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א לחתום על השטר ההיסטורי אשר יגזור לכם בגזירת שמים שנת בריאות, שנת הצלחה, ובעצם: שנת חיים. מה יכול להיות יותר טוב מכזה שטר?

לא נותר עוד זמן רב, בעוד ימים ספורים יגיע יום הכיפורים, את הצעד הזה אתם חייבים לעשות, פשוט חייבים. אתם חייבים להיות חלק מאותם אלה שיזכו לשטר ההיסטורי, שטר שיגזור לכם שנת חיים, שטר שיעניק לכם תחושת ביטחון שאתם, ובני ביתכם "מובטחים לחיים''. הצטרפו כעת ותזכו בגזירה ובשטר ההיסטורי.

לחצו כאן כדי לזכות בחיים>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום