"'אלו ימים אחרונים שלנו לזכות ב'זכרנו לחיים'"

בשעה שנעתיר "זכרנו לחיים" אלפי חולים המאושפזים במחלקות יתפללו להינצל ממוות רח"ל • נסיבות החיים הובילו אותם להיות בצד המקבל, נצלו את ההזדמנות שזכיתם להיות בצד הנותן והצילו חיים!

בשיתוף עזר מציון | חרדים 13.9.2021 | 07:39

מחלקת קורונה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ימים אחרונים להציל חיים: בערב יום כיפור, בזמן שתעמדו בסילודין לפני יום הדין, חולים רבים ישכבו על מיטותיהם במחלקות כש"שיעורים" של מים ומזון מונחים בסמוך אליהם, משוועים ומתפללים לנס שיוציא אותם מאפילה לאורה ויחזיר להם את הבריאות שהם כה מייחלים לה.

לחצו כאן ותזכו ל'זכרנו לחיים'>>>

אותם חולים, שמתמודדים עם אתגר בריאותי ונפשי בלתי נתפס, פונים אליכם ומבקשים את עזרתכם. העזרה שלכם, והכוח שאתם נותנים לעזר מציון, הוא הכוח שנותן להם תקווה וחיים!  הוא הכוח שמאפשר לעזר מציון להוציא לנפשונים את החולים ואת בני המשפחה. הוא הכוח שמאפשר לגייס תרומות 'מח עצם' שיצילו חיים של חולים שנמצאים בסכנת חיים ממשית. וזה הכוח שלכם ובזכותכם!

בעוד פחות מ-48 שעות תסתיים מגבית ימים וזה ההזדמנות האחרונה שלכם "להיות בצד הנותן" ולזכות בברכתו הנדירה של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי לשותפי עזר מציון "להינצל מכל מקרים רח"ל".

דווקא עכשיו זה הזמן לפתוח את הלב עבור החולים במחלקות המשוועים לעזרה, ולחזק את הפעילות של מתנדבי הארגון שעומדים לצידם של מי שכה זקוקים לו. לאפשר לארגון להתרחב עוד ועוד, ולספק סיוע נוסף, ברוחב לב, לחולי הסרטן ובני משפחותיהם, לקשישים ולמשוקמי נפש, ולהרחיב את פעילות מאגר מח העצם הלאומי, ולהיות שם, עבורם, עבורכם, עבורינו.

לחצו כאן ותזכו ל'זכרנו לחיים'>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום