צדיקי הדור קובעים: זוהי הצדקה המהודרת ביותר כדי לקרוע את רוע הגזירה

רבבות בית ישראל מעבירים ממש בימים אלה את פדיון הכפרות ל'קופת העיר' כהוראת צדיקי הדור בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר הורה כי זוהי הצדקה המהודרת ביותר לקרוע בה את רוע הגזירה • נותרו עוד ימים ספורים עד ליום הכיפורים הצטרפו כעת

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 13.9.2021 | 07:30

צדקה מהודרת צילום: יח"צ

ממש בימים אלה המוני בית ישראל מקיימים את מנהג הכפרות, מנהג קדום ועתיק יומין לקראת יום הכיפורים. בצעד חסר תקדים יוצאים גדולי ישראל בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ומורים כי את פדיון הכפרות יש לתת דווקא ל'קופת העיר' אשר היא הצדקה המהודרת והטובה ביותר.

ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה. לחצו כאן כדי לזכות בברכה>>>

גם את מנהג הכפרות מקיימים זקני הדור שליט"א בעצמם בצדקה ל"קופת העיר" כפי שהורו במכתבם כי "הצדקה המהודרת ביותר לקרוע בה את רוע הגזירה – זה הצדקה לקופת העיר".

רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א נוהג להעביר את דמי פדיון הכפרות שלו לקופת העיר. דמי פדיון הכפרות הבסיסיים מעיקר הדין הינם 26 ₪ לנפש, ומחמת שהדבר חובה אין ליתן אותם מדמי מעשר כספים.

השנה הוסיף מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט"א וקבע סכום כופר נפש בסך 160 ₪ לכפר על נפשותינו ולמנוע משחית ומגיפה מעלינו זאת לאחר שנה קשה ומלאה באסונות ל''ע. יצוין כי ניתן ליתן את פדיון הנפש מכספי מעשרות.

בנוסף, קבע השנה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א במכתבו המפורסם "בודאי יצא זכאי בדין", בסך 384 ₪, שקל עבור כל יום לשמירה בשנה הקרובה. גם שמירה זו ניתנת לתרומה מכספי מעשרות.

ב"קופת העיר" מבקשים להשתדל בערב יום הכיפורים, לזכור את סבלם של המשפחות הנזקקות מכל רחבי הארץ, אשר עוגן ההצלה שלהם היא ההשתתפות במגבית הימים הנוראים, ועל ידי כך לזכות לברכתם של כל גדולי הדור שליט"א שכל התורמים לקופת העיר יזכו לגמר חתימה טובה ולשנה טובה ומתוקה בלא שום מרעין בישין.

כעת זה הזמן שלנו להעביר את פדיון הכפרות ל'קופת העיר' בכדי לזכות לשנה טובה ומתוקה ולבטל מעלינו כל גזירות קשות ורעות. לא נותרו עוד ימים הרבה עד ליום הכיפורים וזה הזמן שלנו. מצטרפים עכשיו לקריאתם של צדיקי הדור שליט''א.

ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה. לחצו כאן כדי לזכות בברכה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום