מבהיל: הסגולה שהתגלתה בציון ר' חנינא בן דוסא

גם בימי חיתום הדין יקיימו מניין אברכים ת"ח את הסגולה והבדוקה שמחוללת ישועות למעלה מדרך הטבע, במערת קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א בכפר עראבה • זו ההזדמנות להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה, להכניס כאן למטה שם לתפילה וכך לזכות לישועות לקראת ימי חיתום הדין

אליקים דהן כתבה מקודמת | חרדים 13.9.2021 | 10:10

קבר ר' חנינא צילום: יח"צ

ימי הדין והרחמים, ולקראת חיתום הדין, המונים מכל רחבי הארץ פונים לארגון 'חנינא בני' ומבקשים לקיים את הסגולה המפורסמת המחוללת ישועות, כפי שנמסרה ע"י הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א.

בימים הקרובים יעמדו מניין אברכים יראי שמים ועמלי תורה, כדי לקיים את הסגולה המופלאה והבדוקה שמחוללת ישועות למעלה מדרך הטבע, במערת קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א בכפר עראבה שבגליל.

זו ההזדמנות להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה ולזכות לישועות בימי חיתום הדין.

 

סיפורי מופתים רבים אודות מעוכבי שידוך,פרנסה בריווח, חינוך הילדים, מציאת עבודה, רפואה שלא כדרך הטבע, לזכות לפרי בטן ועוד סיפורים רבים הגיעו למשרדי הארגון ע"י אלו שעבורם התקיימה התפילה המיוחדת וזכו לראות בחוש ישועות למעלה מדרך הטבע.

 אחד הסיפורים הגיע לאחרונה לארגון מאברך שהתקשר לספר על הישועה לה זכה הודות לסגולה. האברך שהיה מעורב בתאונה, פגע ברכב יוקרתי מאד, אולם מאחר שלא היה מבוטח בביטוח מקיף הרי שהיה אמור לספוג את הנזק הרב ולשלם לבעל הרכב הנפגע הון עתק. מייד לאחר שראה את הצרה, הוא פנה לארגון 'חנינא בני' וביקש שיקיימו עבורו את הסגולה. ואכן, בדרך פלא, מס' ימים לאחר קיום הסגולה, התברר כי נהג אוטובוס נכנס גם הוא בלי משים ברכב והשבית אותו לחלוטין. כיוון שהביטוח של חברת האוטובוסים מכסה את הנזק על השבתת הרכב, הודיע בעל הרכב לאותו אברך שהוא מוותר לו על הנזק הראשון ויהי לפלא.

הסגולה נעשית בהתאם לכללים ולהוראות שמסר הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א ובזמן קיום הסגולה יש למי שמתפללים עבורו, להתפלל באותה שעה אף הוא בביתו, ידליק נר ויעשה כפי ההנחיות המופיעות במכתבו של הגרמ"ש אדלשטיין. חשוב לזכור שהתנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא חי כל חייו בניסים מעל לדרך הטבע, לכן מערת קברו היא מקום המסוגל לעורר את הניסים ולכן צריך לקיים את הסגולה ממש כפי ההוראות כדי לעורר את הניסים שיהיו מעל לדרך הטבע.

יודגש כי מאחר והכניסה לכפר הינה בחזקת סכנה ויש צורך בתיאום מראש ובליווי צמוד, אין להגיע למקום, ללא ליווי ותיאום בטחוני, וכי מניין האברכים המגיעים למקום בתיאום ותחת אבטחה כבדה ושמירה הדוקה, מקיימים את הסגולה שזמנה בליל שישי בחצות הלילה שאז מזכירים לישועות את שמות התורמים קי''ט מעות כמניין 'חנינא' עבור צורכי השבת לעמלי תורה בשבת קודש.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום