בצל הימים הנוראים: הפגנות נגד חברי 'ימינה'

כמה חודשים לאחר שהסתיימו ההפגנות מול בתיהם של חברי 'ימינה', שקראו להם להתנגד לממשלה - נראה כי ישנו ניסיון להחזיר את ההפגנות; מחאה מול ביתו של אורבך: "דם יהודי הפך להיות מותר" | אתמול כמה מפגינים ניסו "לפוצץ" אירוע ביו"ש, כששר הדתות מתן כהנא נכח בו

יאיר כלפה | פוליטי 14.9.2021 | 23:10

מחאת פעילי ימין צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בצל העברת התקציב בקריאה ראשונה, בימים האחרונים מתקיימות הפגנות מאורגנות מול חברי 'ימינה', מה שנראה כמו ניסיון להחזיר את המחאות נגדם, שהתקיימו לפני השבעת הממשלה במטרה לשכנעם להתנגד.

הערב (שלישי) עשרות בודדות הפגינו מתחת לביתו של יו"ר סיעת 'ימינה', חבר הכנסת ניר אורבך. "אנחנו לפני כיפור, ואין לי ספק שאין פה בנאדם אחד יהודי שלא צובט לו בלב והנשמה שלו לא נשרפת מזה שדם יהודי הפך להיות מותר", אמרה אחת המפגינות במיקרופון.

אתמול הגיע שר הדתות מתן כהנא לאירוע הנחת 'אבן פינה' בישוב עץ אפרים, ובמהלכו, כמה מפגינים הגיעו וניסו להשבית את קיומו של הטקס, זאת בשל הגעתו של נוכחותו של השר במקום.

"אני מקבל את הביקורת", אמר יו"ר 'ימינה' וראש הממשלה נפתלי בנט בראיונותיו הערב לתקשורת. "ואני רוצה לפנות לציבור ולחלק מבוחריי שמאוד לא אהבו את אופן הקמת הממשלה ואת הרכבה: הבקשה שלי – תפתחו את הראש ואת הלב, תבואו בראש פתוח".

"תשפטו אותנו על המעשים: שהעברנו תקציב, שייצבנו את המדינה, שאנחנו מחדשים את מערכות היחסים עם ירדן, מצרים וארה"ב, שהשארנו את ישראל פתוחה בחגים... תנו לנו צ'אנס. אני לא נעלב ממה שמטיחים בי", קרא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום