מרדף פרוע: נמלט מניידת משטרה - ופגע בשוטר

כתב אישום נגד תושב רמלה, שהוגש היום לבית המשפט, חושף פרטים מהמרדף שביצעו אחריו ניידות משטרה ברחבי הערים ראשל"צ, חולון והסביבה | הנאשם המשיך להימלט גם לאחר שהגלגל האחורי התנתק מרכב, עד שלבסוף פגע בשוטר

צביקה סגל | רכב ותחבורה 19.9.2021 | 15:12

מרדף, ארכיון צילום: מתוך הסרטון

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אבי כהן, בן 39 מרמלה, בגין נהיגה בשכרות וסיכון חיי אדם, לאחר שנהג בעודו שיכור וניסה לחמוק מניידת משטרה אשר דלקה אחריו כשהוא עובר ברמזורים אדומים ונוהג נגד כיוון התנועה ברחבי ראשל"צ, חולון והסביבה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, הנאשם נהג ברכבו באזור העיר ראשון לציון, כשחברו לצדו, וכשהוא שיכור ובגופו. ניידת תנועה של משטרת ישראל הבחינה בו נוסע במהירות שעלתה על 150 קמ"ש, והחלה נוסעת אחריו.

הנאשם לא נענה לקריאות ניידת המשטרה לעצור והמשיך במנוסתו גם לאחר שהגלגל האחורי התנתק מרכבו. כל אותה העת נהג הנאשם בפרעות כשהוא עובר מספר רמזורים אדומים, גורם לניידת המשטרה לסטות מהנתיב על מנת שלא לפגוע ברכבו, ואף נהג בניגוד לכיוון התנועה.

לבסוף איבד הנאשם שליטה על הרכב ונעצר כשפני הרכב בניגוד לכיוון התנועה. השוטרים ביקשו לעצור את הנאשם ופתחו את דלת הרכב, אשר המשיך להתדרדר עד אשר פגע בשוטר.

במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת הארכת מעצר, בה נכתב ע"י עו"ד פינק: "מסוכנותו של המשיב נלמדת מנהיגתו הפרועה, כשהוא נוהג בשכרות, תוך שניידות משטרה דולקות אחריו, כאשר הוא עובר עבירות תנועה חמורות שמסכנות את עוברי הדרך, לרבות את חברו שישב לצדו בחלק ניכר מהמרדף". עוד נכתב כי: "קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו ממעצר יביא לשיבוש מהלכי משפט והתחמקות מהליכי שפיטה. בביצוע העבירות נשוא כתב האישום, ניסה המשיב לחמוק מרשויות האכיפה, תוך הפגנת תעוזה יוצאת דופן וזלזול מוחלט בחוק ובאמונים על אכיפתו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום