אימה בתל אביב: איים בנשק על העוברים ושבים | 2 אזרחים נפצעו

אירוע חריג מאוד בלב תל-אביב: תושב יפו החזיק בנשק אוטומטי ואיים על העוברים ושבים בטיילת בעיר תל אביב | החשוד נעצר לאחר שעוברי אורח החלו לצעוק "מחבל" | גבר שהתעמת עם החשוד נפגע באורח קל. אישה במקום לקתה בחרדה | המשטרה מבקשת לא להגיע לזירה

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 22.9.2021 | 18:08

הנשק שהיה בידי החשוד צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (רביעי) תושב יפו בחשד שהחזיק בנשק אוטומטי ואיים על העוברים ושבים. התקרית החריגה התרחשה אחר הצהריים בטיילת, סמוך לחוף הים בתל אביב. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה והחשוד נעצר לחקירה.

במהלך התקרית נפגעו שני אדם, ביניהם אישה שלקתה בחרדה וגבר שנפצע קל בראשו בזמן שנאבק עם החשוד. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי לנהגת רכב כבת 30 שלקתה בחרדה ולגבר כבן 30 במצב קל עם פציעה בראשו. במידת הצורך הם יפונו להמשך טיפול בחדר המיון.

החשוד נעצר לאחר שעוברי אורח החלו לצעוק "מחבל", בעקבות המקרה החריג, שבו נראה. אדם שולף נשק לעבר אזרחים. "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת מס' דיווחים של אזרחים בטיילת ברח' הרברט סמואל בתל אבי. כי גבר מאיים במקום בנשק", נמסר מהמשטרה. "בתוך כך", הוסיפו במשטרה, שוטרי לב ת"א הגיעו במהירות למקום, עצרו את החשוד, בן 22 מיפו ותפסו את הנשק. אין נפגעים. נסיבות האירוע נבדקות.

במשטרה ביקשו מהציבור שלא להתקרב לזירת התקרית. "הציבור מתבקש להישמע להוראות השוטרים ולא להגיע למקום ולאפשר לשוטרים לבצע את עבודתם", נאמר בהודעת המשטרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום