בשידור חי: מורה בישראל השווה תו ירוק לטלאי צהוב

מורה בתיכון שמסרב להתחסן ולהיבדק, השווה את התו הירוק לטלאי צהוב. הוא טען בשידור חי שהקורונה אינה מגפה: "הטלאי הירוק זה בכל התחומים. גם מי שמחוסן עלול להדביק, למה לא בודקים גם אותם?". שר המודיעין שהתראיין אחריו תקף ואמר כי אסור לו לחנך את ילדי ישראל

ישראל לפקוביץ | חדשות בארץ 23.9.2021 | 22:00

התו הירוק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דניאל נקש, מורה בתיכון שמסרב להתחסן ולהיבדק, השווה תוך כדי ריאיון לכאן רשת ב', את 'התו הירוק' ל'טלאי צהוב'. נקש טען שקורונה איננה מגפה. "הטלאי הירוק זה בכל התחומים, כי גם מי שמחוסן עלול להדביק, למה לא בודקים גם אותם?" אמר המורה.

שר המודיעין אלעזר שטרן מ'יש עתיד', שעלה לריאיון מיד לאחר נקש, הגיב בחריפות: "לצערי הרב קיימת בישראל זכות לא להתחסן, אך לכל דבר יש גבול. מורה שמשווה בין תו ירוק לטלאי צהוב - אסור לו להיות מורה בישראל. אסור שתלמידים בישראל יפגשו מורה כזה".

דבריו של המורה מצטרפים לדברי מורים נוספים בחו"ל, שטוענים דברים דומים, ארגונים יהודיים רבים בעולם מגנים בחריפות כל השוואה בין חוקי הגזע הנאציים לבין התו הירוק. במקומות רבים בעולם התקיימו הפגנות רבות נגד הגבלות קורונה, וקיצונים השוו בין השואה לבין חוקי הקורונה, מפגינים נשאו שלטים בצרפת, בריטניה, ארה"ב ואוסטרליה, וערכו השוואות בין השואה לבין חוקי הקורונה, השוואה שהביאה פוליטיקאים רבים בעולם לגנות את המעשים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום