הנהג הנמלט הוביל את השוטרים למאה שערים

נהג רכב שנמלט מהשוטרים במהלך ליל שבת, לאחר שנתפס כשנהג בפראות בכביש 1, הוביל את המרדף לתוך שכונת מאה שערים בירושלים. במקום החלו הפרות סדר מצד תושבים קיצוניים שאילצו את המשטרה לחדול מהמרדף. לפנות בוקר המשטרה איתרה את הנהג הנמלט, תושב ירושלים

חיים שמואלי | חדשות בארץ 25.9.2021 | 19:53

אילוסטרציה צילום: בחדרי חרדים

מרדף משטרתי אחר נהג רכב שהחל בליל שבת בכביש 1, הסתבך והגיע לתוך שכונת מאה שערים בירושלים, שם נתקלו השוטרים בהפרות סדר ונאלצו להפסיק את המרדף.

האירוע התרחש במסגרת פעילות אגף התנועה של משטרת ישראל למיגור עבירות תנועה מסכנות חיים, פעלו לפנות בוקר שוטרי האגף בכביש מספר 1 ללכידת נהגים הנוסעים במהירות מופרזת.

על פי הדיווח של לירן תמרי ב'מיינט ירושלים', במהלך הפעילות הלילית, השוטרים סימנו לאחד הרכבים לעצור בצידי הכביש לאחר שנלכד במד הלייזר כשהוא נוסע במהירות מופרזת של 150 קמ"ש בכביש בו מהירות הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש - אך כאשר הבחין כי השוטרים מסמנים לו לעמוד בשולי הכביש האיץ את נסיעתו והוביל את השוטרים לשכונת מאה שערים.

בתוך דקות בודדות, מאז הגיחו הרכבים לתוך השכונה, החלו תושבים קיצוניים להקיף את ניידת התנועה ולזרוק לעברה חפצים ואבנים. כוחות נוספים שהוזעקו למקום חילצו את השוטרים כאשר הנהג, בחסות הפרות הסדר, המשיך בנסיעתו הפרועה.

לפנות בוקר חוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה איתרו את הנהג הנמלט, תושב ירושלים. בצאת השבת תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. באגף התנועה ציינו כי הם רואים את האירוע בחומרה רבה.

בתוך כך, במהלך ליל שבת עצרה המשטרה גם שני תושבי קרית אתא שעפ"י החשד ניסו לדרוס שוטרים וניגחו ניידות משטרה וכלי רכב פרטיים במהלך ניסיון הימלטות מהשוטרים.

המקרה החמור התרחש כאשר במהלך פעילות יזומה שבצעו הלילה שוטרי תחנת זבולון, השוטרים נגשו לנהג רכב פרטי וביקשו לבדוק אותו. נהג הרכב, שהבחין בשוטרים, החל בנסיעה פרועה תוך שניסה לפגוע בשוטרים שעמדו בדרכו.

השוטרים החלו במרדף אחר הרכב, שבמהלך נסיעתו ניגח ניידות משטרה וכלי רכב פרטיים וגרם להם נזק, בוצע לעבר הרכב הנמלט ירי ללא נפגעים עד שלבסוף התהפך בשדרות ההסתדרות סמוך לתחנת משטרת זבולון, אז עצרו השוטרים את נהג הרכב, תושב קרית אתא בן 21 ותושבת קרית אתא בת 19.

בחיפוש שבוצע ברכב, נתפס אקדח מסוג איירסופט אשר הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כתוצאה מהאירוע, 4 שוטרים נפצעו באורח קל וחלקם נזקקו לקבלת טיפול רפואי.

בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה.

משטרת ישראל מסרה כי היא רואה בחומרה רבה פגיעה בשוטרים ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אותם פוגעים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום