מת לאחר ששתה בקבוק קוקה קולה תוך 10 דקות

גבר סיני בן 22 מת לאחר ששתה בקבוק קוקה קולה של 1.5 ליטר תוך 10 דקות כדי להתקרר במזג אוויר חם, הרופאים אמרו כי גז הצטבר בתוך הבטן שלו ומשם דלף לחלקים אחרים בגופו

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 26.9.2021 | 12:53

בקבוק קולה צילום: pixabay

גבר סיני מת לאחר ששתה בקבוק קוקה קולה של 1.5 ליטר תוך 10 דקות, אך מומחה בריטי מטיל ספק.

גבר בן 22 מסין, מת לאחר שחיסל בקבוק 1.5 ליטר קוקה קולה תוך 10 דקות, רופאים בסין אמרו כי השתיה המהירה של הגבר הסיני הובילה הצטברות קטלנית של גז בתוך גופו, שפגע בחמצן ובסופו של דבר הרג אותו.

האיש, ששמו לא פורסם, פונה לבית החולים שש שעות לאחר ששתה את המשקה התוסס, והתלונן על כאבים עזים ועל קיבה נפוחה. הוא אמר לרופאים בבית החולים צ'ויאנג בבייג'ינג כי הוא שתה במהירות 1.5 ליטר קוקה קולה כדי להתקרר בגלל מזג האוויר החם.

חיסול המשקה כל כך מהר הוביל לאיסוף גזים במעיים שלו, שבשל הלחץ דלף לווריד, לאחד מכלי הדם העיקריים של הכבד. כך דיווח ה'דיילי מייל'. בדיקות שנערכו לגבר כאשר נבדק לראשונה על ידי רופאים הראו מספר סימנים מדאיגים. הגבר ללא בעיות בריאות בסיסיות, סבל מדופק גבוה, לחץ דם נמוך ונשם במהירות.

הוא קיבל תרופות שיעזרו להגן על הכבד שלו במטרה לנסות לייצב את איברים אחרים שלו מפני נזק נוסף. אך לאחר 12 שעות, בדיקות דם הראו שלגבר יש נזק כבד. מצבו הידרדר עוד והוא מת 18 שעות לאחר הטיפול. עם זאת, מומחה בריטי הטיל ספק בסיבת המוות האמיתית, וטען כי אין זה סביר ששתיית 1.5 ליטר קוקה קולה תגרום למוות.

פרופסור ניית'ן דייויס, ביוכימאי באוניברסיטת קולג' בלונדון, אמר ל'דיילי מייל', כי "הסיכויים למות משתיית 1.5 ליטר יהיה מאוד מאוד לא סביר, כלומר, לא סביר". לדבריו, יש צורך במידע נוסף מזה שניתן בדו"ח המוות כדי להסיק מסקנות נחרצות בנוגע למות האיש.

הפרופסור הוסיף: "בהתחשב בכמות המשקאות המוגזים ברחבי העולם, אם היו להם השלכות קטלניות יהיו הרבה יותר מקרים כמו המקרה הסיני". ה'דיילי מייל' פנה לחברת קוקה קולה לקבלת תגובה, אך מטעם החברה לא התקבלה תגובה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום