השרה מיכאלי נעדרת זה חמישה שבועות: "חסרונה מורגש"

שרת התחבורה מיכאלי שוהה כבר למעלה מחמישה שבועות בחו"ל ולפי אנשי משרדה "חסרונה מורגש" | מיכאלי: "השרה משוחחת עם ראש הממשלה ומזכיר הממשלה באופן יומיומי כמעט, ונמצאת בקשר רציף ותדיר עם כל צוותי המשרד"

יחיאל גלאי | פוליטי 26.9.2021 | 12:09

מטוס ממריא. אילוסטרציה צילום: unsplash

שרת התחבורה מרב מיכאלי שוהה זה למעלה מחמישה שבועות בחו"ל בגלל עניין פרטי, וענייני משרד התחבורה מנוהלים בשלט רחוק. לפי הפרסום של עטרה גרמן ב'מקור ראשון' בסביבתה של מיכאלי שומרים על עמימות ואומרים שהיא תשוב "אחרי החגים", אך לא מנפקים תאריך מדויק לחזרתה לישראל.

גרמן כותבת כי לפי חוק יסוד הממשלה אין חובה למנות מחליף לשר שנעדר מהארץ, ובטח לאור ההתפתחות הטכנולוגית ניתן לנהל דברים מרחוק, אך עדיין מדובר בפגיעה בתפקוד משרד התחבורה לאור החופשה של השרה ללא תאריך חזרה.

במשרד מעידים שחסרונה של השרה מורגש בעיקר בעיכוב החלטות ובהיעדר קביעת מדיניות, אך המצב נסלח משום שזו תקופה נוחה יחסית, כשהכנסת נמצאת בפגרת הקיץ והחגים.

מלשכת השרה מיכאלי נמסר ל'מקור ראשון': "השרה שוהה בארצות הברית זה כחודש ימים במסגרת הליך הבאת בנה לארץ, ותשוב לארץ מיד לאחר החגים.

כל התוכניות והמהלכים של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וכל יוזמות השרה המשיכו וממשיכות כמתוכנן, ללא עיכובים, למעט כמה פגישות היכרות עם ראשי רשויות וארגונים, שנדחו או הועברו לטיפול המנכ"לית או צוות השרה.

"השרה משוחחת עם ראש הממשלה ומזכיר הממשלה באופן יומיומי כמעט, ונמצאת בקשר רציף ותדיר עם כל צוותי המשרד וכן עם מנכ"לית המשרד וצוות הלשכה, ומעודכנת בכל סוגיה וסוגיה.

"השרה מטפלת באופן אישי בשלל סוגיות, הן בכובעה כשרת התחבורה והן בכובעה כיו"ר מפלגת העבודה. בזכות האמצעים הטכנולוגיים נשמרת הרציפות התפקודית כאמור, ואין מהלך שנתקע או לא מקודם בשל נוכחות השרה בחו"ל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום