פעילת ליכוד הותקפה על ידי בכיר בימינה

תומכי נתניהו הגיעו להפגין אמש מחוץ לכנס של פעילי מפלגת 'ימינה' בחריש יחד עם יו"ר הקואליציה עידית סילמן. בשלב מסוים התפתח עימות, במהלכו מפגינה נכנסה לשטח פרטי ופעיל 'ימינה' מוכר בעיר, תקף אותה | 'ימינה': "האלימות אינה מקובלת בשום צורה"

מאיר שלם | פוליטי 26.9.2021 | 13:02

מחאת הימין כנגד ימינה-ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

במהלך כנס פעילים בו נכחה יו"ר הקואליציה עידית סילמן, פעיל 'ימינה' תקף תומכת נתניהו לאחר שנכנסה לשטח פרטי. במפלגה מגנים את האירוע.

מתיעוד שעלה לרשתות החברתיות נראה יוסי אזרחי, פעיל 'ימינה' בחריש, תוקף קשות את חני זרקא, פעילת הליכוד שתומכת בנתניהו, זאת לאחר שנכנסה לשטח הפרטי שלו במסגרת ניסיונה וניסיון חבריה להפריע לכנס בו נכחה גם יו"ר הקואליציה עידית סילמן.

זרקא הגישה תלונה במשטרה לאחר ששוטרת סירבה לעצור את אזרחי, וניגשה לבית החולים הלל יפה, שם נחבשה בידה ורגלה בעקבות שברים.

"המפגינים פרצו לשטח פרטי, צעקו קיללו איימו. ניסיתי להדוף את מי שנכנס לסוכה כשחברת הכנסת (סילמן) יושבת בפנים ואני בפחד שיפגעו בה. סרטון מגמתי שמציג אותי כאיש אלים בעוד המשטרה נאלצה להבריח אותנו אל תוך הבניין", טען אזרחי לאחר המקרה.

"פניתי למשטרה לפני, התחננתי שיבואו. היא ניסתה לדחוף אותי, הדפתי אותה, זה נראה לא טוב, אני חד משמעית נגד אלימות ואלימות נגד נשים בעיקר. אני סבור שמדובר בפרובוקציה מתוכננת, שזה לא אמיתי. היא לא שמה גבס היא שמה תחבושות. ועדיין, לא היה צריך להיות בכלל מגע פיזי בין אף אחד".

מטעם מפלגת ימינה נמסר: "אנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא, נקודה. האלימות שנקט פעיל המפלגה באירוע בחריש אינה מקובלת בשום צורה ובאף נסיבות. אנו קוראים לכל המעורבים בשיח הפוליטי בישראל לשמור על שיח מכבד ולהימנע מאלימות, הן פיזית והן מילולית, וקוראים לכל המפלגות להעביר מסר זה לציבור״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום