בכיר במגזר הערבי: הגיע הזמן לפרק את הממשלה

בימים האחרונים דווח על ביקרת חריפה מצד יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס נגד הממשלה. כעת גם ראש העיר כפר קאסם עדאל בדיר מצטרף לקריאות: "הם לא יעשו כלום עבור החברה הערבית"

מאיר שלם | פוליטי 26.9.2021 | 13:59

בנט ועבאס מסתודדים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקריאות לפירוק הממשלה במגזר הערבי גוברות, זאת בעקבות הטענה כי הם לא דואגים לתקציב לחברה הערבית, כשאף יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס תקף בחריפות את הממשלה.

כעת גם ראש העיר כפר קאסם עדאל בדיר קורא לפרק את הממשלה בראיון ל'גלי ישראל': "אני לא דובר של רע"מ אבל אני דובר מהשטח. הגיע הזמן לפרק את הממשלה הזו. הכול הבטחות".

"למסקנה שהגיע מנסור עבאס - הגעתי כבר לפני חודש ואמרתי את זה למנסור, ואני הייתי מאלו שתמכו בהקמת הממשלה. מנסור אמר שהוא נותן צ׳אנס והוא האמין בזה".

"יש לנו חברים מכפר קאסם בממשלה הזו, וואליד טהעא ועיסוואי פריג׳, אני קורא להם: אל תצביעו לממשלה הזו, הם לא יעשו כלום עבור החברה הערבית, הכול הבטחות הבטחות, מאה יום עברו והחלטות הממשלה הן כאילו לא קיימת החברה הערבית".

"כראש עיריית כפר קאסם הסתדרתי יותר טוב עם משרדי הממשלה של נתניהו. אני קורא לחברי הכנסת הערבים - אל תצביעו בעד התקציב, לממשלה הזו אין כוונה לקיים משהו. הכול הבטחות באוויר", קרא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום