הסערה בכנסת: מנהלת הלשכה חשפה את המתרחש

בשבוע האחרון החלו לבקש מעובדי הכנסת הצגת תו ירוק, אך מנהלת לשכתה של חברת הכנסת מכחול לבן חשפה את הלך הרוח בתוך משכן הכנסת "אפילו לוועדת הקורונה אני נכנסת" | בנוסף, לא יבוצעו מבחני נהיגה לנבחנים ללא תו ירוק

יוסף ריס | פוליטי 26.9.2021 | 18:47

מליאת הכנסת צילום: פלאש 90

ב-3.10 יום ראשון, שבוע הבא, יחולו שינויים באשר לזכאות התו הירוק, כשגולת הכותרת בעדכון החדש, היא שלילת הזכויות של התו הירוק למתחסנים שחלפה חצי שנה מקבלתם את החיסון השני.

בינתיים עד העדכון הצפוי שעתיד להגביל אנשים רבים, התו הירוק הקיים, מעורר בעיות גם הוא. היום (ראשון) פורסם כי החל ממחר לא יבוצעו מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) לנבחנים שלא יציגו תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית בתוקף. בהסתדרות, שהובילו את המהלך טוענים: הסיבה שלא יבוצעו מבחני נהיגה (טסט) "היא שהמדינה לא נתנה מענה לחשש של הבוחנים שנמצאים ברכבם בתנאי צפיפות".

עוד אירוע מעניין שקרה היום, אלו הדברים שכתבה מנהלת לשכתה של ח"כ רות וסרמן לנדה 'סיעת כחול לבן': מנהלת הלשכה נשאלה בפייסבוק: "איך את נכנסת לאירועים? כנסים? ישיבות? מותר להיכנס לכנסת לא מחוסנים? נשאלה. מנהלת הלשכה הגיבה בנחרצות: "בהחלט, כן, אפילו לא שאלו או ביקשו 'פעם אחת' תו ירוק, או בדיקה שלילית. והדגישה: "אפילו לוועדת קורונה בכנסת אני נכנסת ולעולם לא ביקשו/שאלו".

‏ח"כ רות וסרמן לנדה הגיבה לדברים: "מנהלת לשכתי התבטאה שלא על דעתי ובניגוד מוחלט לעמדתי הברורה בעד חיסונים. אני ועובדי לשכתי לרבות מנהלת הלשכה מחוסנים לחלוטין ובעלי תו ירוק".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום