בד"ה: המרא דאתרא הלך לעולמו בפתאומיות

תושבי גבעת שמואל הסמוכה לבני ברק מתעטפים באבל, עם קבלת את הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של רב העיר הגאון הרב אלעזר אלבז זצ"ל בגיל 85

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 3.10.2021 | 13:23

הרב אלעזר אלבז זצ"ל צילום: יעקב כהן

ברוך דיין האמת: בצהריים (ראשון) מגיעה הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של הגאון רבי אלעזר אלבז זצ"ל, רבה של העיר גבעת שמואל במשך שנים רבות והוא בן 85 בפטירתו.

הרב אלבז כיהן כרבה הספרדי של גבעת שמואל במשך עשרות שנים לצד הרב יעקב יוסף זינגר זצ"ל.

בחייו פעל להרבות תורה, ובשיעוריו הבהירים חיזק את תושבי המקום.

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף אמר עם הסתלקותו: "קבלתי בצער רב, את הידיעה על הסתלקותו של ידידנו הרב הגאון הרב אלעזר אלבז זצ"ל רב העיר גבעת שמול, הרב עמד על משמר הרבנות והכשרות בגבעת שמואל במשך עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה וקירב את ישראל לאביהם שבשמים ודמותו הקרינה תורה ויראה על כלל תושבי העיר גבעת שמואל, עולם הרבנות יחסר בהליכתו.  תנחומי למשפחתו ויה"ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, פרסם הודעת אבל ובה כתב: "בצער רב קיבלתי את הבשורה המעציבה על פטירתו הפתאומית של הגאון הרב אלעזר אלבז  זצ"ל רבה של העיר גבעת שמואל. המנוח הצדיק מוותיקי העיר גבעת שמואל פעל כל חייו לביצור חומות הדת והכשרות בעיר, קירב את העולים ופעל להגדלת והרבצת התורה במסירות נפש עשרות בשנים". 

"תנחומיי למשפחתו הכבודה ולבניו שליט"א במורשתו אשר הותיר אחריו תנוחמו. יהי זכרו ברוך". כך דרעי.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום