מסתמן; כ-43 מיליון משתמשים יאבדו את הגישה לוואטסאפ

החל מה-1 לנובמבר תיחסם אפליקציית וואטסאפ לצמיתות עבור מיליוני מחזיקי סמארטפונים ברחבי העולם, אם לא יעדכנו את מערכת ההפעלה במכשיר • רבים מהמגזר החרדי אשר ברשותם מכשירים ישנים, עלולים לאבד את אופציית הגלישה בצ'אט הפופולרי. זה הפתרון המסתמן עבורם

יוסף אור כתבה מקודמת | טכנולוגיה 3.10.2021 | 10:52

אפליקציית ווצאפ צילום: pixabay

בעוד פחות מחודש עשויים כ-43 מיליון מחזיקי סמארטפונים ברחבי העולם למצוא עצמם ללא אפשרות גלישה באפליקציית וואטסאפ הפופולרית, כך הודיעה פייסבוק העולמית בשל עדכון בגרסת מערכת ההפעלה.

בעקבות השינוי המסתמן, על מחזיקי מכשירי אייפון לעדכן את מערכת ההפעלה של המכשיר ל-iOS העדכני ביותר ולעומת זאת משתמשי המכשירים הישנים של אנדרואיד, צריכים לעדכן ל-4.1 דרך הגדרות המכשיר.

מאידך, בחלק גדול מהמכשירים הישנים לא ניתנת אפשרות עדכון, מה שיאלץ אתכם לרכוש מכשיר חדש, אם הנכם מעוניינים להמשיך להשתמש בשירות ההודעות של וואטסאפ.

כך למשל, מחזיקי אייפון SE, 6S ו-6S פלוס יוכלו לעדכן את מערכת ההפעלה, לעומת אייפון 4S החל מ-2011 שייחסם לחלוטין, ללא אפשרות עדכון.

במכשירי סמסונג, דגמי, Galaxy SII, Galaxy S3, Galaxy S3 mini יצטרכו לעבור עדכון וכמו כן מגוון ענק של דגמי חברת LG וכן של מעצמת הסלולר הסינית וואווי.

במגזר החרדי, נפוץ השימוש במכשירים ניידים ישנים, שכן במקרים רבים הגלישה נעשית בכל מקרה באופן מבוקר ומצומצם ואינה מצריכה שימוש נרחב בשלל הפונקציות שהמכשיר הנייד מאפשר. כעת, החסימה הצפוייה של וואטסאפ, עשוייה לגרום לרכישה מאסיבית של סמארטפונים חדשים במגזר, כבר בקרוב.

כיום, האפשרות הטובה ביותר לרכוש מכשירים חדשים ומסוננים נמצאת אצל חברת "נתיב סלולר".

בשל הסכם שיתוף פעולה עולמי עם סמסונג העולמית, משווקת נתיב את הסמארטפונים החדשים ביותר בשוק, עם הטכנולוגיות המשוכללות ביותר, לרבות בקרת סינון מתקדמת ביותר, שמתעדכנת online מול נציגי החברה. כך שאם הנכם מעוניינים להתקדם לסמארטפון חדיש ומשוכלל ויחד עם זאת, לשמור על גלישה מסוננת עם תכנים ראויים ואיכותיים, צרו קשר עוד היום ותתחדשו במכשיר משוכלל, כשר ואיכותי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום