התחסן פעמיים: ה'בעל קורא' המיתולוגי נפטר מקורונה

ברוך דיין האמת: הרב אברהם יעקב קסטנבוים ז"ל, בן 76, הלך לעולמו כשבועיים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה - טרם קבלת מנת החיסון השלישית. שימש כבעל קורא בבית כנסת 'חמדת צבי' בב"ב במשך 40 שנה. היה בעל חסד גדול ולמחייתו שימש כבעל מפעל טקסטיל גדול

יוסי שטארק | ברוך דיין האמת 3.10.2021 | 14:05

הרב אברהם יעקב קסטנבוים ז"ל צילום: הירש קוטובסקי

ברוך דיין האמת: בבני ברק אבלים על פטירתו של תושב העיר הרב אברהם יעקב קסטנבוים ז"ל, בן 76, שהלך היום (ראשון) לבית עולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח חלה בנגיף לפני כשבועיים ומאז מצבו הלך והתדרדר ולדאבון לב המשפחה, החזיר היום את נשמתו לבוראה. הוא חוסן בשתי מנות החיסון הראשונות לקורונה, אך טרם הספיק להתחסן עם המנה השלישית.

המנוח נולד לאביו הרב משה דוד קסטנבוים ז"ל בשנת תשט"ז. הוא גדל בצעירותו בתל אביב, ולאחר מכן עבר התגורר בעיר התורה והחסידות בני ברק.

בשנות הבחרות עלה ללמוד ולהתעלות בתורה וביראת שמים בישיבת פוניבז', שם שקד על תלמודו במשך מספר שנים.

המנוח שימש כבעל קורא בבית כנסת 'חמדת צבי' בבני ברק, במשך 40 שנה.

בני משפחתו מספרים מספרים ל'בחדרי חרדים' על בעל חסד גדול שעזר רבות לנזקקים. "הוא עזר לכולם. כל מי שהיה צריך משהו, ידע תמיד לפנות אליו והוא עזר תמיד", מספר אחד מהנכדים.

במסגרת פרנסת בני המשפחה הוא שימש כבעל מפעל טקסטיל גדול והיה הבעלים של החנות לכלי בית המוכרת מרחוב רבי עקיבא פינת יונה הנביא.

הרב אברהם יעקב ז"ל הקים משפחה לתפארת, והשאיר אחריו תשעה בנים ושני חתנים ודורות ישרים ומבורכים הממשיכים את דרכו בעבודת ה'.

הלווייתו תצא היום בשעה 16:00 מביתו שברחוב רב אסי 5 בבני ברק, לעבר בית החיים של נציבי ישיבת פוניבז'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום