"המהפכה הגדולה ביותר שהתרחשה בעולם העסקים החרדי"

קהילת ביזנסט, שמהווה בית חם, דינמי ואפקטיבי למאות בעלי עסקים מהמגזר, מתכנסת פעם בשנה לאירוע הדגל: ועידת ביזנסט • את ההדים על ההצלחות המטורפות מהוועידה הקודמת שומעים עד היום

בחדרי בשיתוף ביזנסט | כלכלי 5.10.2021 | 12:01

ועידת ביזנסט צילום: מתוך אתר החברה

איש עסקים, ח"כ ויועץ נכנסו לאולם אחד. זוהי לא תחילתה של בדיחה אלא של המהפכה הגדולה ביותר שהתרחשה בעולם העסקים החרדי.

 קהילת ביזנסט, שמהווה בית חם, דינמי ואפקטיבי למאות בעלי עסקים מהמגזר, שבמשך כל השנה נהנים מחיבורים, עסקאות, כנסים מקצועיים ורווחים גדולים, מתכנסת פעם בשנה לאירוע הדגל: ועידת ביזנסט. את ההדים על ההצלחות המטורפות מהוועידה הקודמת שומעים עד היום.

הדובדבן שבקצפת. אירוע של פעם בשנה, האירוע המוביל של הקהילה העסקית החרדית מכל רחבי הארץ.

והשנה, נרשמה עליית מדרגה:  האירוע יתקיים בשיתוף אתר  בחדרי חרדים, הזוכה למעל 6 מיליון כניסות בחודש,  ויופיעו בו חברי כנסת ואישי ציבור לצד מומחי עסקים מובילים מהשורה הראשונה, מה שגורם למכירת הכרטיסים להיות בטרפת של מאות אנשי עסקים שממהרים לתפוס את מקומם. 

לחצו כאן ותפסו את מקומכם>>>

האירוע יתקיים באולמי אווניו המפוארים ל-1,000 בעלי ובעלות עסקים חרדיים בהפרדה ויכלול: הרצאות, סדנאות ופאנלים עסקים מקצועיים, אוכל משובח בכשרות בד"ץ העדה החרדית כולל ארוחת צהרים בשרית ופינוקים, ספידייטינג עם מומחי עסקים שונים,  נטוורקינג שמתחיל כבר לפני האירוע, הטבות ועוד מגוון רחב של חוויות מקצועיות שלכולן מטרה אחת - לאפשר למשתתפים לייצר יותר עסקאות ותכלס כסף. 

תכל'ס- רווחים

  • . ועידת ביזנסט היא הזדמנות עסקית של פעם בשנה. לא דבר שמתרחש כל יום. אתם חייבים להיות שם. אחרת- זהו  פספוס אמיתי של הזדמנות לצמיחה עסקית מטאורית בשנה הקרובה.
     
  • באירוע הזה מושקעים מעל חצי מיליון ש"ח וכמעט שנה של תכנון מסיבי כדי שכל אחד מ-1,000 בעלי העסקים שמשתתפים בו ירוויחו בענק.
     
  • . ועידת ביזנסט היא לא אירוע של יום אחד. זוהי חגיגה שמתחילה כשבוע לפני הכנס בפורום נטוורקינג ועסקים מיוחד למשתתפי הכנס, ממשיכה ביום האירוע שהוא השיא ולא מסתיימת לעולם - בעסקאות שקורות כל השנה כתוצאה מהקשרים שנוצרו באירוע.
     
  • . משתתפי האירוע מרוויחים מכל כיוון אפשרי: גם תכנים מעולים, גם קשרים וחיבורים איכותיים, גם חשיפה לעסק שלהם, גם אינסוף הזדמנויות, גם כלים מקצועיים וידע מועיל, גם הטבות ייחודיות וגם חברות בקהילת ביזנסט!
     
  • כיבוד עשיר בשפע לאורך כל היום ! הכיבוד באירוע  כולל ארוחה בשרית, פינוקים, בירות ועוד. וכל זה בעסקת חבילה של חברים איכותיים לשולחן שכולם בעלי עסקים חרדיים כמותכם. כיף גדול.

הטבות או לא להיות:

  • כל מי שנרשם לאירוע מקבל הטבה מטורפת: חברות לשנה בקהילת העסקים החרדית – ביזנסט. הטבה שעלותה 200 ₪.
     
  • מעבר לזאת משתתפי האירוע יקבלו שלל הטבות מחברות מובילות בענף העסקים ומגזין עסקים והטבות שיחולק לכל משתתפי הכנס ביום הכנס.
  • בנוסף, אתם נרשמים כעת- ומרוויחים מחיר של הרשמה מוקדמת - 100 ש"ח הנחה על כרטיס יחיד ו-200 ₪ הנחה על כרטיס זוגי.

*בתוקף עד יום חמישי ר"ח חשוון 7.0 בחצות.

כאן לוחצים בלי להתלבט ומשריינים מקום בוועידה>>

קוד קופון להטבת הרשמה מוקדמת: ZARIZ

ניתן להירשם גם טלפונית במספר: 072-397-3000

לחייכם. לחיי העסקים שלכם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום