טרגדיה: הרב שלזינגר מבני ברק הלך לעולמו

האברך הרב הגאון רבי ישראל שלזינגר זצ"ל בן 64 מחשובי האברכים בעיר בני ברק ר"מ בישיבת 'מעיני תורה למשה' לאחר שהתמוטט והובהל לבית החולים. הותיר אחריו בן יחיד אותו זכה לחתן בשנה האחרונה. הלוויתו היום בצהריים בבני ברק

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 6.10.2021 | 13:18

נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרב הגאון רבי ישראל אליקים שלזינגר זצ"ל בן 64, מחשובי האברכים בעיר בני ברק ור"מ בישיבת 'מעיני תורה למשה' הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בשבועות האחרונים באופן פתאומי והרופאים נלחמו על חייו בבית החולים אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בט"ז תשרי תשי"ד לאביו הרב הגאון רבי יצחק שלזינגר זצ"ל מבני ברק שהיה מתלמידיו של מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל, ולאמו מרת ריטה ע"ה. 

בבחרותו למד בישיבת פוניבז' בבני ברק שם קנה את תורתו מרבותיו ראשי הישיבה, במיוחד דבק במורו ורבו מרן ראש הישיבה הרב שך זצ"ל בעל ה'אבי עזרי' ור' ישראל אליקים היה מבוני סוכתו כמידי שנה בשנה. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו מרת נעמי שתחי' בתו של הגאון רבי פרץ סטנייצקי זצ"ל מירושלים מגדולי תלמידי הגאון רבי שמעון שקופ זצ"ל. 

במשך שנים רבות ציפה יחד עם רעייתו שתחי' לזרע של קיימא ובחסדי שמים קיבל את ברכת רבו מרן הרב שך זצ"ל וזכה לבן יחיד שנולד לפני 22 שנה. 

היה מהמקורבים של הגאב"ד הגאון רבי מרדכי גרוס בהלכה וידו לא זזה מתחת ידו, היה איש חי רב פעלים אשר ידיו רב לו להרבות גבולות התורה והיהדות. 

היה אהוב על הבריות ועל כל מכריו וידידיו, עמל בתורה מנעוריו, הרב שלזינגר שימש כמרביץ תורה ור"מ בישיבה הגדולה 'מעיני תורה למשה' שם הרביץ תורה במסירות נפש מתורתו הרחבה. 

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ובנו יחידו שמעון מתלמידי ישיבת פוניבז' שהתחתן בשנה האחרונה, בינהם את אחיו הרב משה שלזינגר מנהל מגזר החרדי במכבי, הגאון רבי יחיאל שלזינגר ראש ישיבת 'אמרי דעת', הרב אביעזרי ועוד אחים ואחיות.

מסע הלוויה בשעה 15:00 בצהריים מביתו ברחוב הרב לנדא 9 בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום