חיזוק החקלאות החרדית: יוזמה מרגשת ונדירה

בשנים האחרונות מובילה קרן עם ישראל חי הגרלה שנתית על דירה בירושלים, בה כל מי שתרם 600 ש"ח ומעלה לוקח גם חלק ביוזמה מבורכת לחיזוק החקלאים, בפרט השנה, בשנת השמיטה • הדירה שממוקמת אל מול חומות העיר העתיקה, אטרקטיבית ביותר ומושכת אלפים מרחבי העולם 

בחדרי בשיתוף עם ישראל חי | כלכלי 7.10.2021 | 12:33

מחזקים את החקלאות צילום: יח"צ

קרן 'עם ישראל חי' לקחה על עצמה בשנים האחרונות לקדם ולחזק יוזמות שמחזקות את עם ישראל ואת החברה הישראלית. עתה באמצעות הגרלה ייחודית על דירה היא מאפשרת לכם לקחת חלק בשורה של משימות לאומיות, בין היתר מיזם לחיזוק החקלאים ועידוד שמירת השמיטה. תתרמו, תצטרפו להגרלה ואולי תזכו בדירה. זמן ההצטרפות, מוגבלרוצים לקחת חלק? תלחצו על הלינק...

קרן עם ישראל חי מבקשת להגיע באמצעות התרומות אל הצמתים המרכזיות והמשפיעות בישראל. עד כה למשל סייעה בנטיעתם של לא פחות מחצי מיליון עצי פרי שנטעו חקלאים ומעבדים את המטעים בהם ניטעו. לתפיסת הקרן עצם הנטיעה של עצי פרי בארץ ישראל היא קיום המצווה כפי שמופיע בפרת קדושים בספר ויקרא  "וְכִי תָבֹאוּ אֶל הָאָרֶץ וּנְטַעְתֶּם כָּל עֵץ מַאֲכָל וַעֲרַלְתֶּם עָרְלָתוֹ אֶת פִּרְיוֹ". ובנוסף הדבר מאפשר סיוע ישיר לחקלאים באזורי הספר של ישראל. חקלאים בעוטף עזה, בגבול הלבנון, רמת הגולן ובשומרון זכו לסיוע של הקרן ויחד איתם ניטעו גפנים, עצי אבוקדו, אפרסקים, עצי זית ועוד. הנוכחות של חקלאים באזורי הספר אינה רק לשם הכנסה מאמינים בקרן היא למען ערכי הציונות ושמירת האדמה של ארץ ישראל בידי יהודים מתוך התפיסה שהיכן שתעבור המחרשה, שם יעבור הגבול ועל כן כל תלם חשוב וכל רגב אדמה. השנה הושם דגש מיוחד על סיוע כלכלי לחקלאים שמבקשים לשמור את מצוות השמיטה, בתרומה שלכם שתבוא לידי ביטוי בהשתתפות בהגרלה תוכלו גם אתם לקחת חלק ישיר בחיזוק השמיטה בארץ ישראל, לכן גם זמן ההצטרפות להגרלה ומבצעים השונים לנרשמים הוא מוגבל.

לחצו כאן ותזכו בכרטיס כפול להגרלה>>




תומכים בחקלאים • יח"צ

 הקרן גם שותפה פעילה במכינה המיועדת לנוער קצה והיא מסייעת לאותם בני נוער להתקרב לערכי הדת והיהדות ומכינה אותם לשירות צבאי משמעותי, היא משמשת קרש הצלה אחרון לעשות בני נוער מכל רחבי הארץ ומכל האוכלוסיות. בנוסף בזכות התרומה והליווי של הקרן פועלת באופן שוטף יחידת כלבנים לישראל שמסייעת באיתור נעדרים, בשמירה על ישובים ובעידוד ילדים חולים. בהחלטה שלכם לקחת חלק בהגרלה תוכלו לתת יד גם למשימות הלאומיות הללו. את הקרן מנהל שמואל סקט, יליד ניו יורק שבארה"ב ספג ולמד כי על כל יהודי לפעול בחייו כדי לעזור ליהודים אחרים. לאחר שעלה ארצה והצליח בעיסוקיו החליט כי הגיע העת לעשות יותר ולהעניק יותר לעם ישראל וכך הגה את רעיון הקמת "קרן עם ישראל חי".

בשנים האחרונות מוביל סקט הגרלה שנתית על דירה בירושלים, בה כל מי שתרם 600 שומעלה לוקח חלק. הדירה שממוקמת אל מול חומות העיר העתיקה אטרקטיבית מאוד והביא היהודים מכל רחבי הארץ לקחת בה חלק, עד כה זכו בהגרלה שלושה וניתן ללמוד עליהם באתר הקרן. בקרן הביעו תקווה שהשנה מספר התורמים יגדל בשל החיבור הייחודי לשנת השמיטה והן בשל האמינות שיצרה.

לחצו כאן ותזכו בכרטיס כפול להגרלה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום