לא תאמינו: דירת פאר בירושלים ב-600 ש"ח

יש דבר כזה דירה ב-600 ש"ח וזה תלוי בכם • קרן עם ישראל חי, המסייעת לארגונים רבים בישראל בהם, מכינה לנוער קצה, סיוע לחקלאים, עידוד שמירת השמיטה ועוד, יזמה הגרלה בה תוכלו גם לתרום ולקיים מצווה וגם לזכות בדירה מפוארת בירושלים

בחדרי בשיתוף עם ישראל חי | כלכלי 10.10.2021 | 07:49

דירת פאר בירושלים צילום: יח"צ

אתם צריכים לתרום רק 600 ₪ כדי להיכנס להגרלת החלומות של קרן עם ישראל חי ובכך להצטרף להגרלה הייחודית שמובילה הקרן ושבאמצעותה מסייעת לאירגונים רבים בישראל. 600 ₪ ויכול להיות שתזכו בדירה בשווי מיליון דולר ממנה נשקפת העיר העתיקה של ירושלים. דירה ב600 ש"ח, יש דבר כזה והיא יכולה להיות שלכם.

לחצו כאן ואלי תזכו בדירת החלומות>>>


הדירה הנכספת • יח"צ

תמיד סיפרו לכם ש "טוב ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ." קרן עם ישראל חי, המסייעת לארגונים רבים בישראל בהם, מכינה לנוער קצה, סיוע לחקלאים, עידוד שמירת השמיטה ועוד יזמה הגרלה בה תוכלו גם לתרום ולקיים מצווה וגם לזכות בדירה מפוארת בעיר ירושלים.

הרעיון שצבר תאוצה בשנים האחרונות הוא לאפשר לכל אחד ואחת לקחת חלק גם בחיזוק עם ישראל וגם ביישוב הארץ. איך עושים את זה? נכנסים לאתר הקרן ובוחרים כיצד אתם מעוניינים לתרום. שמואל סקט שהקים את הקרן הוביל החלטה לפיה ניתן לתרום את הסכום הנדרש גם בתשלומים זאת כדי לאפשר לכל יהודי ויהודי לקחת חלק במשימה הלאומית.

בנוסף, ישנה אפשרות לתרום מעבר לסכום המינימלי ובכך לרכוש עוד כרטיסי הגרלה מה שיגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה. הדירה המפוארת בירושלים היא בבניין חדש, הזוכה יקבל בעלות על הדירה בטאבו ויזכה בנוף ירושלמי עוצר נשימה. אם תהיו הזוכים המאושרים ובמקרה יש לכם כבר דירה בירושלים או בית רחב ידיים תוכלו להמיר את הדירה בפרס כספי על סך 500,000 דולר.

במילים פשוטות, יש דבר כזה דירה ב600 ש"ח וזה תלוי בכם. אתם רק צריכים להיכנס לאתר, לתרום ולקבל כרטיס הגרלה אחד לפחות. אנחנו מצדנו בשקיפות מערוך את ההגרלה ונדאג לספר לכם באופן אישי אם אתם הזוכים. אנחנו מאמינים שהתרומה שלכם יכולה לשנות ואנחנו גם מאמינים שאם תרמתם מגיעה לכם ההזדמנות לקבל חזרה, הכל מתוך האהבת ישראל וארץ ישראל. כשיש אפשרות לקבל דירה ב600 ₪ לא תפספסו הזדמנות נכון?

לחצו כאן ואלי תזכו בדירת החלומות>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום